Glukoza - dekstroza: Czy to to samo ????

1. Data: 2002-05-28 18:09:11

Temat: Glukoza - dekstroza: Czy to to samo ????
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Glukoza - dekstroza: Czy to to samo ????

Pozdrawiam

Marcin

2. Data: 2002-05-28 18:12:15

Temat: Re: Glukoza - dekstroza: Czy to to samo ????
Od: "Ivan" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dekstroza jest inna nazwa glukozy, czyli pewnie to to samo.

Użytkownik Marcin <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ad0dkq$pef$...@n...onet.pl...

3. Data: 2002-05-28 21:40:37

Od: "Norbert" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glukoza prawoskrętna" = dekstroza, ale czy to ma jakies znaczenie :)
Wszystko jest slodkie ;)

--
Norbert Kruk
n...@s...pl

4. Data: 2002-05-29 13:39:45

Od: "kloszart" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A wie ktos moze jaka jest maksymalna dzienna dawka dextrozy? KUpilem sobie
ostatnio cukierki DEXTRO ENERGY i nie wiem ile max. moge tego zjesc...

Wielki dzieki za odpowiedz. :)

5. Data: 2002-05-29 14:19:50

Temat: Odp: Glukoza - dekstroza: Czy to to samo ????
Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

hej,
> Glukoza - dekstroza: Czy to to samo ????
o ile dobrze pamietam to dekstroza jest kazdy cukier z szeregu D, a wiec
takze mamnoza, fruktoza, czy ryboza. glukoza jest jednym z nich. ale glowy
za to nie dam.

pozdro
mckwack

homeopatia na stawy