Głupi pindziarze ;)

11. Data: 2010-01-19 10:06:31

Temat: Re: Głupi pindziarze ;)
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A serio,
w sumie to jest ciekawe: Schematy konwersacyjne u ludzi.
Ja stawianm na: praca, wakacje, podróże, dzieci.
W niektórych kręgach: polityka
W innych: religia, a w szczególności KK (mam tu na myśli kręgi zblizone do
Pana Rydzyka) i oczywiście POLITYKA
I ani slowa o sobie. Pod żadnym pozorem nic sensownego nie może wydobyć się
z paszczy,

MK

12. Data: 2010-01-19 11:22:38

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pana Rydzyka) i oczywiście POLITYKA
> I ani slowa o sobie. Pod żadnym pozorem nic sensownego nie może wydobyć

Strasznie się chyba powtarzam teraz, ale mam nieodparte wrażenie,
że usenet jest po prostu wyjątkowo atrakcyjny dla wszelkiej
maści paranoików, od ciężkich do lekkich (ja ? ;). A u tych z definicji
'ja' jest nienaruszalne, sztywne.
My tu mamy psp, i to ujdzie, ale np. to samo jest na pl.sci.biologia,
gdzie paranoicy tworzą niespójne stowarzyszenie kreacjonistów.
Tam to jest dopiero jazda ...

... ja wymiękam już w każdym bądź razie .... ;)

13. Data: 2010-01-19 11:29:43

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobra.
A o co Ci tak konkretniej chodziło?
MK

PS. Nie zauwazyłeś, że ludzie najchetniej poruszają sie po "bezpiecznych"
rejonach konwersacyjnych.
I nawet to rozumiem, bo przecież nie będę opowiadać jakiejś Pańci/ Panu o
swoich prywatnych sprawach.
Ale efekt jest taki, że sztuka konwersacji zanika.
Widac to szczególnie na wszelkich większych imprezach, spotkaniach, balach
itd, gdzie ludzie nie potrafią ze sobą ładnie porozmawiać o niczym. Tzn.
panowie rozmawiają o biznesie, ich małżonki milczą z buziami w ciup. Inne
panie, bez przydziału, rozmawiają o ciachach i baletach. Smutna, przaśna
rzeczywistość w sumie.

A mnie się tęskni nieustannie, za naturami lekkimi w wyrazie i barokowymi w
obfitości. Za takimi Starszymi Panami w ilości nieprzebranej.... Czy świat
nie byłby ładniejszy?

MK

14. Data: 2010-01-19 11:30:45

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pana Rydzyka) i oczywiście POLITYKA
> I ani slowa o sobie. Pod żadnym pozorem nic sensownego nie może wydobyć

To ja z kolei wogóle mało gadam, raczej jestem słuchaczem z ew. możliwością
wtrętów. Chyba że trafi się temat który mam obcykany. Natomiast jakoś nic
mnie szczególnie nie wstrzymuje przed powiedzeniem czegoś o sobie, o ile
oczywiście ktoś jest zainteresowany i o ile nie jest to usenet ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

15. Data: 2010-01-19 11:34:44

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry słuchacz, taki który naprawdę słucha, to proszę Pana PD, rzadkość i
skarb.

16. Data: 2010-01-19 11:47:07

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobry słuchacz, taki który naprawdę słucha, to proszę Pana PD, rzadkość i
> skarb.
> MK

A nawet niekiedy dobry słuchacz to przekleństwo - szczególnie gdy wykazuje
się niekonsekwencję we właśnie wypowiadanej kwesti, w stosunku do kwestii
wypowiadanej 10 minut wcześniej, a słuchacz ma złośliwą naturę ... ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

17. Data: 2010-01-19 11:51:13

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo złosliwy, albo dobry.....
Dobry nic nie powie, bo wie, że człowiek to niekonsekwentna i pełna
rozbieżności istota. MK

18. Data: 2010-01-19 12:11:00

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobra.
> A o co Ci tak konkretniej chodziło?
> MK
Konkretniej to chodziło mi o
'I ani slowa o sobie.' ;)

> [...]
>
> A mnie się tęskni nieustannie, za naturami lekkimi w wyrazie i barokowymi
> w obfitości. Za takimi Starszymi Panami w ilości nieprzebranej.... Czy

W trojce (Polskie Radio) leci właśnie audycja o tym, czy można żyć bez
telewizora.
Był taki tekst: "kiedyś ludzie wieczorami rozmawiali ze sobą".
Być może właśnie tylko o to chodzi. Jesteśmy przestawieni na konsumpcjonizm,
zanika specyficzna zdolność 'twórczości w społeczności'. Jest twórczość
dla mediów, a mniejsze/większe społeczności zawijająsię słabo.

Masz jakieś hobby ? Należysz do jakiegoś stowarzyszenia miłośników herbaty
zielonej, znaczków pocztowych lub starych parowozów ? Szydełkujesz ?
Może stowarzyszenie miłośników psychologii ?

Tam trzeba szukać ;) I wyjdzie albo ... i nie ;)
Tak mi się zdaje ...

Jestem w temacie, bo kilka dni temu popsuł mi siętelewizor.
A dzisiaj już jedziemy kupić nowy ... Szykuję się do tego, jak
na szafot. A kilka dni było tak pięknie, cicho i uporządkowanie
w domu ... Będę wspominał do końca życia ... Niestety żona
nie zdecydowała się na 'życie bez'.
Zły jestem prawdę mówiąc ...

19. Data: 2010-01-19 12:12:53

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo złosliwy, albo dobry.....
> Dobry nic nie powie, bo wie, że człowiek to niekonsekwentna i pełna
> rozbieżności istota. MK

Przy takim podejściu słuchacz jest całkiem zbędny, w zupełności wystarczy
wok np. fi70 ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

20. Data: 2010-01-19 12:19:22

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dla mediów, a mniejsze/większe społeczności zawijająsię słabo.
Zawiązują ...

biskup chełmski Wojciech Skarszewski został skazany za zdradę prawomocnym wyrokiem sądu, lecz szubienicy uniknął, bo Kościuszko szantażowany przez Kościół klątwą i błagany przez dwie kochanki biskupa
Wzywam Ducha Patryjotyzm Polskiego......obudź się!!!
Zła wiara
Nowa świecka tradycja.
Mały Cesarz.