Głupia sprawa... Ale powiedzcie czy to może zaszkodzić?

1. Data: 2005-02-15 15:52:59

Temat: Głupia sprawa... Ale powiedzcie czy to może zaszkodzić?
Od: "Krzysiu" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja i moja dziewczyna idzie na 18-stkę do koleżanki... No i właśnie laski chcą
zrobić głupi kawał naszej solenizantce i chcą dodać jej do napoju pCifa :/
Twierdzą że to niezaszkodzi, a ja się boję że może zaszkodzić... Powiedzcie co
się ew. może stać i czy wogóle po napiciu się środka chemicznego może się coś
stać.. Mam nadzieję że nie ... Ale proszę o szybkie info...

Z góry ddziekuje....

Krzysiu =)

2. Data: 2005-02-15 16:04:30

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Krzysiu* napisał(a):

> [...]
> zaszkodzić... Powiedzcie co się ew. może stać i czy wogóle po napiciu
> się środka chemicznego może się coś stać.. Mam nadzieję że nie ...

co za idiotyczne pomysły...
przecież to są mocne środki chemiczne..
strujecie dziewczynę...

kurcze, jak już chcecie zrobić jej kawał, to dodajcie jej sos tabasco, albo
jakiś czosnkowy a nie jakieś chemikalia służące do czyszczenia...

--
e_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

3. Data: 2005-02-15 16:21:52

Od: piotrtr <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Feb 2005 16:52:59 +0100, Krzysiu napisał(a):

> Ja i moja dziewczyna idzie na 18-stkę do koleżanki... No i właśnie laski chcą
> zrobić głupi kawał naszej solenizantce i chcą dodać jej do napoju pCifa :/

zły pomysł - pokaż że masz *cojones* i nie pozwól na to

pozdrawiam,
piotr

4. Data: 2005-02-15 16:24:28

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiu" <k...@b...pl> napisał w
wiadomości news:3ed3.00000223.42121ada@newsgate.onet.pl...
> [...]
coś
> stać.. Mam nadzieję że nie ... Ale proszę o szybkie info...

niech jej dadza - pojda siedziec jak nic, tylko szkoda dziewczyny, bo jesli
przezyje, to bedzie sie nadawala do wstawiena protezy przelyku....

K.

5. Data: 2005-02-15 18:38:21

Od: "Rybak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się coś
> stać.. Mam nadzieję że nie ... Ale proszę o szybkie info...

To sie w glowie nie miesci. Jestem przerazony dzisiejsza mlodzieza, co to
za chore pomysly? Jeszcze rozumiem, gdyby chodzilo o uczniow gimnazjum, bo
wiekszosc z nich w ogole powinna byc "rewychowana", ale liceum? Ja
chodzilem do szkolu jeszcze 2 lata temu, ale nikomu by nie przyszlo do
glowy cos takiego. Rece opadaja.

6. Data: 2005-02-15 19:26:48

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rybak <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> [...]
> wiekszosc z nich w ogole powinna byc "rewychowana", ale liceum? Ja
> chodzilem do szkolu jeszcze 2 lata temu, ale nikomu by nie przyszlo do

A ja patrzę na to z drugiej strony. Młodzież to coraz więksi debile i dzięki
temu mam szansę utrzymać się dłużej na rynku pracy. Ale szkoda, że te
półgłówki mogą zaszkodzić komuś wartościowemu, a sami na tym nie ucierpią.
Ale nie rozumiem co taki kawał miałby na celu? Pewnie chcą zobaczyć kogoś
zwijającego się w konwulsjach i wymiotującego. Albo będa chichotać po kątach
jak koleżanka będzie stopniowo podupadać na zdrowiu i nie wiedzieć co z nią
jest. Mam nadzieję, że spotka ich jakieś nieszczęście i nikomu nie
zaszkodzą.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

7. Data: 2005-02-15 19:40:15

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:3ed3.00000223.42121ada@newsgate.onet.pl
Od: Krzysiu <k...@b...pl>
Było:
> [...]
> czy wogóle po napiciu się środka chemicznego może się coś stać..
> Mam nadzieję że nie ... Ale proszę o szybkie info...

Dokładnie się przyglądaj prowodyrce tego pomysłu ! Może ona ma jakiś żal,
albo jest zazdrosna i w ten sposób chce wykończyć rywalkę.
No a może się tak stać, że ty jej podpadniesz i któregoś dnia napijesz się
kurary (zawał serca) albo wyciągu z tojadu (coś tam robi z nerwami ale
śmierć też można uzyskać)

Widocznie się krępujecie i nie wiedząc jak się wykręcić z nudnej imprezy
chcecie struć dziewczynę, żeby się szybko skończyła (tylko co ? Impreza czy
dziewczyna).

A jeśli to jakiś preparat o takiej nazwie "lokalnej" powodujący ściśle
określone skutki opisane na ulotce - czy tam opakowaniu - to ja bym jeszcze
się dokładnie dowiedział (najlepiej u jej lekarza, oczywiście z wglądem w
kartę chorobową) czy ona może brać takie rzeczy.

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

8. Data: 2005-02-15 19:56:48

Od: "Krzys-iek" <root.a.krionix.ten<-> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiu <k...@b...pl> napisal nam:

> [...]
> zaszkodzić... Powiedzcie co się ew. może stać i czy wogóle po napiciu
> się środka chemicznego może się coś stać.. Mam nadzieję że nie ...

eh... to moze kanapke z pradem? Albo tabletke gwałtu albo UFO :-O

pogarszanie się wzroku
Co to moze byc? (neurolog)
Wchłanianie cholesterolu
Choroby, badania gdzie wazny jest pomiar temepratury co pewien czas (wilgotnosci tez)
brak nadnercza a grupa inwalidzka