Re: Gmo zmienia funkcje narządów.

Data: 2013-04-07 20:24:47
Temat: Re: Gmo zmienia funkcje narządów.
Od: "Ghost" <g...@e...pl>

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
news:kjrgkm$m6c$1@node2.news.atman.pl...

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
k.googlegroups.com...

> Wielu rzeczy Ci nie mówiłem. A Ty0- mówisz mi wszystko? :-)~

> A ja jestem przekonany, że będzie. No i co mi zrobisz?

Strach ma wielkie oczy, kryptocioto.

Przypomnial mi sie ten zart z kolorowymi wzorkami, ktory ktos nam tutaj
kiedys zaprezentowal - ze niby nie widzenie na jednym z nich liczby mialo
byc przyczynkiem do sklonnosci homoseksualnych. Grupowicze nie majacy
problemu z samowartosciowaniem od razu stwierdzali, ze nie widza zadnej
liczby. Świron z iksełą walczyli upadlego, ze tam jednak cos widza :-D

Jak to wlasne strachy wplywaja na postrzeganie rzeczywistosci :-DDDD