Gmo zmienia funkcje narządów.

101. Data: 2013-04-08 17:01:18

Temat: Re: Gmo zmienia funkcje narządów.
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:a5785ecd-96d3-45b4-8f3a-53e4e036773c@c7g2000vbd
.googlegroups.com...
On 8 Kwi, 14:54, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
> Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w
> wiadomościnews:kju9qf$32q$11@dont-email.me...

> Przepraszam- ale obserwuję wątek. Nie znam się dość dobrze na biologii.
> Możesz mi wykazać, w czym konkretnie Iksełka się podkłada? Taki konkretny
> przykład- zrozumiały dla laika?
>
> --
>
> Chiron

To świetnie obserwujesz wątek, według tego co pisze Ikselka, ludzkość
jest pod kroplówkę podłączona i nie ma systemu trawiennego, czyli
zjesz kurczaka zaczniesz gdakać, zjesz rybkę muszisz założyć
mieszkanie w wannie, zjesz homoseksulistę będziesz ganiał za mężem
Ikselci i mu kwiaty wysyłał, a jak mąż zje kwiaty to zacznie pylić i
wykańczać alergików.
A Ja twierdzę, że Organizm trawi białka innych organizmów ,rozbijając
je na peptydy i aminokwasy i następnie składa w sobie właściwe białka,
czyli białka które są częścią organizmu i dlatego po mleczku rośnie ci
biceps, a nie że masz pęd do trawy i robienia muuuuu, czego Ikselcia
za cholerę nie rozumie.
=================================

Kilkadziesiąt lat jem roślinki- i faktycznie nie pylę. Jednak to nie o to
szło, Szanowny Globie. Jesteśmy tym, co jemy- jak rozumiem składniki
jedzenia wbudowują się w nasz organizm. Istnieje więc zależność tego, co
jemy od tego, jacy jesteśmy- czy chorujemy, czy jesteśmy agresywni, etc. Nie
są to tak proste zależności, jak Ty opisałes.

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

102. Data: 2013-04-08 17:06:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> jemy od tego, jacy jesteśmy- czy chorujemy, czy jesteśmy agresywni, etc.
> Nie są to tak proste zależności, jak Ty opisałes.

I gdyby teraz świrona zapytac jakie dokladnie sa te nieproste zaleznosci to
co zrbi? Ano nabierze wody w usta, jak przy kazdej rewelacji, ktora glosi.

103. Data: 2013-04-08 17:17:22

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Mon, 08 Apr 2013 18:55:06 +0200 osobnik zwany Chiron
napisał:

> Z całą pewnością to bardzo chory człowiek. Wiele razy mu pisałem, że nie
> chcę z nim rozmawiać. Wie, że do Wigilii jest u mnie w KF. A mimo to
> tyle energii poświęca dyskusji o mnie. Może to po prostu jakiś grupowy
> homoś? :-)

a kogo obchodzi kogo masz w KF? A mimo to poświećasz czas na odpowiadanie
komuś kogo masz w KF? Wspaniała konsekwencja

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

104. Data: 2013-04-08 17:28:40

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a kogo obchodzi kogo masz w KF? A mimo to poświećasz czas na odpowiadanie
> komuś kogo masz w KF? Wspaniała konsekwencja

Jestes naprawde zuym czlowiekiem. Nie wiesz o tym, ze jak kogos do kfa
pakujesz, to znaczy, ze ten ktos nie ma prawa o Tobie nic wiecej napisac az
do Wigilii? Sprawdzic czy nie homoś. Grupowy.

105. Data: 2013-04-08 17:31:10

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> a kogo obchodzi kogo masz w KF? A mimo to poświećasz czas na odpowiadanie
> komuś kogo masz w KF? Wspaniała konsekwencja

Odpowiedziałem Iksełce. Tobie zadałem inne pytanie. Musu nie ma- no ale
skoro nie chcesz odpowiedzieć na moje pytanie- to czemu sam mi zadajesz
pytania?

106. Data: 2013-04-08 17:51:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiedziałem Iksełce.

Ikseli juz napisales co najmniej kilkanascie razy, ze masz mnie w kfie
(jasne, jasne, masz), naprawde uwazasz, ze dopadla ja juz demencja?

107. Data: 2013-04-08 17:53:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Kwi, 19:01, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> [...]
> są to tak proste zależności, jak Ty opisałes.
>
> --
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

Białko banana i mleka nie napływa ci do bicepsu, tylko to są twoje
komórki w bicepsie, powstały z rozebrania banana i mleka na części
składowe. Czyli zjadłeś drapacz chmur, to enzymy go rozbiorą na
cegiełki i zbudują ci samolot, bo ty jesteś samolotem, obcych budowli
nie zbudują bo twój układ DNA to samolot. U Ikselki budują co chcą.

108. Data: 2013-04-08 18:10:20

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nasz organizm. Istnieje więc zależność tego, co jemy od tego, jacy
> jesteśmy- czy chorujemy, czy jesteśmy agresywni, etc.

Hejka. "Jasteśmy tym, co jemy" to jakaś okropna bzdura - slogan, który
zrobił niezasłużoną karierę. A dlaczego? Dlatego, że jakiego pochodzenia
białko byśmy zjedli, czy roślinne, czy zwierzęce czy GMO to nasz poczciwy
system trawienny rozłoży każde białko na czynniki pierwsze czyli aminokwasy.
Te aminokwasy następnie zostaną zużyte przez nasz organizm do budowy jemu
potrzebnych białek. Kwasy nukleinowe, cukry, tłuszcze też są trawione
podobnie.
Pozdrawiam surowcowo Ja...cki

109. Data: 2013-04-08 19:18:28

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> budowy jemu potrzebnych białek. Kwasy nukleinowe, cukry, tłuszcze też są

Spokojnie, nie tak predko. A co z pamiecia? Co z pamiecia wody? Tu Cie mam
bratku!

110. Data: 2013-04-08 19:25:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Kwi, 21:18, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w
wiadomościnews:kjv16m$b4u$1@news.vectranet.pl...

> Spokojnie, nie tak predko. A co z pamiecia? Co z pamiecia wody? Tu Cie mam
> bratku!

No tak jak u Chirona, zje barana i wszyscy mówią,- ale baran ten
Chiron.:-D

prośba o pomoc w wyborze repertuaru do nasadzeń
drzewka z balkonu
Bociany
stada lisów w miastach - efekt anomalii pogodowych
Jakże mam z dyngusem lać?