Re: Gołąbki

1. Data: 2001-07-13 07:27:17

Temat: Re: Gołąbki
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo smakowal mi farsz w golabkach w "Chlopskim Jadle" w Glogoczowie a
byla to kasza perlowa z miesem + sos grzybowy, a nie tradycyjny
pomidorowy.
Moje golabki "inaczej" to farsz mieso+ryz w papryce pieczone w
piekarniku ... ale moze to juz nie golabki ;)

Pozdrawiam :))
M.

1. Data: 2001-07-13 08:25:16

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Rzepka" <m...@i...zabrze.pl> napisał w wiadomości
[...]

Probowalam juz takie cudo, ale moje papryczki pieczone w brytfance byly ciut
przyschniete. Nie wiem w czym blad? Czy zapiekac w folii czy w brytfance? A moze
za dlugo pieklam?

pozdr. Wilma

1. Data: 2001-07-13 08:35:21

Od: "Lisa" <s...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

"{Wilma}" <w...@o...pl> wrote in message

> [...]
ciut
> przyschniete. Nie wiem w czym blad? Czy zapiekac w folii czy w brytfance?

Najlepiej takie golabki w papryce gotowac w wodzie, wtedy napewno nie beda
przyschniete :-) Tylko trzeba je zalac tak do 3/4 wysokosci papryk. Takie
wlasnie tez kiedys jadlam i byly pycha!

pozdrawiam
Lisa

1. Data: 2001-07-13 12:11:41

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisa napisala:

> Najlepiej takie golabki w papryce gotowac w wodzie, wtedy napewno nie beda
> przyschniete :-) Tylko trzeba je zalac tak do 3/4 wysokosci papryk. Takie
> wlasnie tez kiedys jadlam i byly pycha!

Smażone w głębokim oleju też są świetne.

Krycha

1. Data: 2001-07-13 12:20:03

Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

{Wilma} wrote:

> Probowalam juz takie cudo, ale moje papryczki pieczone w brytfance byly ciut
> przyschniete. Nie wiem w czym blad? Czy zapiekac w folii czy w brytfance? A moze
> za dlugo pieklam?

Ja zawsze na dno naczynia zaroodpornego wlewam ciut rosolu i w czasie
pieczenia uzupelniam. Moze przez to papryka jest tak rozkosznie
upieczona :)

M.

Re: Pielgrzymi...
Re: Cos nwego na imieniny