Gołąbki

11. Data: 2006-02-07 06:49:02

Temat: Re: Gołąbki
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

turecky napisał:

> Z gołąbkami jak z bigosem, co rodzina to przepis.
(...)

Święta prawda.

> układasz ciasno w garnku, zalewasz bulionem na
> bazie wody z obgotowywania kapusty i gotujesz 45-60 min.

Nie bulionem, ale sosem pomidorowym. Nie cierpię gołąbków "w rosole";
dla mnie _musi_ być gęsty sos pomidorowy.

> Ja bardzo lubię gołąbki obsmażone wcześniej w sosie wlasnym; choć najbardziej
> popularne są z dodanym koncentratem pomidorowym

No właśnie :-)

PWZ

12. Data: 2006-02-07 07:12:53

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:ds8ja4$cp6$1@inews.gazeta.pl...

> Owo duda to dostawca mięsa i producent wyrobów mięsnych. Duża firma - w
> Polsce chyba wszędzie dociera.
>
> Ania

Powinno być Duda ale takich producentów jest kilku..

poza tym te paczkowane mielone jest tak chemiczne ze lepiej omijac z daleka

Marek

13. Data: 2006-02-07 07:17:39

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "turecky " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Z gołąbkami jak z bigosem, co rodzina to przepis. Jak napiszę, jak ja
lubie,

Już samo zastosowanie róznych rodzajów kapusty powoduje rózne smaki..

polecam gołąbki zawijane w kapuste włoską..

bardzo delikatne to mozna i w pekinke zawinac...a latem jak sie ma
dostęp do liścia winogronowego to mozna zrobic gołabki w takich liściach

ciekawy efekt jest jak sie dysponuje kiszonymi liśćmi kapusty..kto sam kisi
to czasem robi sobie takie liście...

Marek

14. Data: 2006-02-07 08:52:15

Od: "PilArt" <pilartUSUŃ@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W."
<U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> napisał w
wiadomości news:ds9ha3$of2$1@news.lublin.pl...

> [...]
>>

> Powinno być Duda ale takich producentów jest kilku..
>
> poza tym te paczkowane mielone jest tak chemiczne ze lepiej omijac z
dlatego używam w ostateczności

15. Data: 2006-02-07 08:55:46

Od: "PilArt" <pilartUSUŃ@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ds9hj1$oqc$1@news.lublin.pl...

> [...]
> dostęp do liścia winogronowego to mozna zrobic gołabki w takich liściach
>
> ciekawy efekt jest jak sie dysponuje kiszonymi liśćmi kapusty..kto sam
dlatego ja gotując lub zasmażając przekładam kiszoną kapustą.
kiedyś moja babcia kisiła kapustę z w główkach
ale tego smaku i tak nie podrobimy

16. Data: 2006-02-07 08:56:45

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PilArt" <pilartUSUŃ@op.pl> napisał w wiadomości

> dlatego używam w ostateczności

To nie masz w okolicy sklepu gdzie miela na twoich oczach z dowolnie
wybranego kawałka??

M:)

17. Data: 2006-02-07 09:18:50

Od: "Ustek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Dzięki wielkie za przepisy! Jesteście fajną grupą! Pozdrawiam.
Ustek

18. Data: 2006-02-07 10:01:58

Temat: Re: Gołąbki south beach
Od: "altf4" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. Podałby mi ktoś jakiś sprawdzony przepis na Gołąbki.

Cześć
No oczywiście nikt tego nie wymyślił siedząc na południowej plaży tylko na
mazowszu of course (czyli modyfikacja własna dla odchudzających się a nie
mogących zrezygnować z dużej ilości pysznego jedzenia). Dodaję po prostu
zamiast ryżu soczewicę - samo białko (prawie). Soczewicy objętościowo trochę
więcej niż 1/3. Połowę soczewicy mielę po ugotowaniu. Reszta cyklu
produkcyjnego - jak u innych kochanych grupowiczów czyli freestyle.
Buziaki Alt

19. Data: 2006-02-07 10:03:14

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> napisał(a):

> Slicznie dziekuje za wyjasnienie.
>
> ps. swoja droga, polszczyzna mi uciika...
> ....najwyrazniej ;)

Eeee tam, nic ci nie ucieka! To nie polszczyzna, a chwilowe polskie realia.
Chwilowe - bo dziś Duda jest, a jutro może go nie być, bo ktoś go wykupi
albo sami się sprzedadzą na przykład. A gołąbki są wieczne!

Ania - z babcinym przepisem na gołąbki - w głowie

20. Data: 2006-02-07 10:06:16

Od: "PilArt" <pilartUSUŃ@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ds9ncq$uec$1@news.lublin.pl...

> Użytkownik "PilArt" <pilartUSUŃ@op.pl> napisał w wiadomości

> To nie masz w okolicy sklepu gdzie miela na twoich oczach z dowolnie
> wybranego kawałka??
ależ mam aczkolwiek...

kolacja na szybko i we dwoje
gotowe pasty