Gołąbki

41. Data: 2006-02-07 16:02:57

Temat: Re: Gołąbki
Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lozen napisal(a):

>Moja wariacja to mielone mieso z indyka.
Jak szaleć to szaleć :P
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
*************************www.madej.master.pl ************************

42. Data: 2006-02-07 16:42:42

Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. napisał(a):

> Staropolski wigilijny farsz do gołąbków to grzyby i kasza...
>
> są przepyszne
>
> Marek

ile kuchni tyle golabkow ;)
Dogma

43. Data: 2006-02-07 16:46:34

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. napisał(a):
> Użytkownik "turecky " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> dzieki za

> lubie,
>

> Już samo zastosowanie róznych rodzajów kapusty powoduje rózne smaki..
>
> polecam gołąbki zawijane w kapuste włoską..
>
> bardzo delikatne to mozna i w pekinke zawinac...a latem jak sie ma
> dostęp do liścia winogronowego to mozna zrobic gołabki w takich liściach
>
> ciekawy efekt jest jak sie dysponuje kiszonymi liśćmi kapusty..kto sam kisi
> to czasem robi sobie takie liście...
>
> Marek

tutaj kiedys ktos taki przepis na blyskawiczne golabki podawal...
farsz jak na golabki z ryzem i posiekana kapusta...
formowac klopsiki i dusic w sosie pomidorowym...
albo calkiem na lenia cwiartke kapusty do do naczynia przekladac farszem
i do piekarnika pozniej sos i juz...
Mars

44. Data: 2006-02-07 16:58:20

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

@nn wrote:

> Jak szaleć to szaleć :P

No nie? :) Za wieprzowym nie przepadam, wiec musialam sobie cos
pokombinowac ;)
Najwazniejsze ze rodzina lubi :)
Kasia

45. Data: 2006-02-09 11:22:37

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> Eeee tam, nic ci nie ucieka! To nie polszczyzna, a chwilowe polskie realia.
> Chwilowe - bo dziś Duda jest, a jutro może go nie być, bo ktoś [...]

... naśle na niego PIH i Sanepid.
:-(
pozdr. Jerzy

46. Data: 2006-02-09 11:29:24

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. napisał(a):
> A ja nawet _sponsoruje_ jedna świnke rocznie...
> wiem co ona dostaje jeśc..czy sie nie stresuje za bardzo...

Szczyt _..._ sam nie wiem jak to nazwać.

> to ma kapitalny wpływ na jakosć miąska potem...

A to prawda.

> A co imprezy zwanej swiniobiciem to wędrowny mistrz ceremonii ( a sa tacy)
> bierze niecałe 100zł za zabicie sprawienie i wyrobienie..

Sam zabij lub weź w tym udział przynajmniej naocznie, jeszcze bardziej
wówczas docenisz jakość mięsa.
Szczególnie jak ci świnia ostatni raz przed śmiercią spojrzy prosto w
oczy. O cielaku już nie wspomnę.
pozdr. Jerzy

47. Data: 2006-02-09 11:37:20

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):
> Jakim pomidorowym? Jakim pomidorowym?
> Nie cierpię gołąbków z pomidorowym :P
> Do gołąbków tylko i wyłącznie grzybowy ;))

Eeeee tam, jedne i drugi dobre.
pozdr. Jerzy

48. Data: 2006-02-09 11:39:49

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. napisał(a):
[...]
> polecam gołąbki zawijane w kapuste włoską..
[...]

To prawda, są lepsze, nawet dzisiaj gołąbki z kapusty włoskiej bedę miał
na obiad.
pozdr. Jerzy

49. Data: 2006-02-09 11:41:00

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> Sam zabij lub weź w tym udział przynajmniej naocznie, jeszcze bardziej
> wówczas docenisz jakość mięsa.
> Szczególnie jak ci świnia ostatni raz przed śmiercią spojrzy prosto w
> oczy. O cielaku już nie wspomnę.

Jesteś wegetarianinem?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

50. Data: 2006-02-09 11:46:15

Od: "konrad" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Jesteś wegetarianinem?

jest od czasu, gdy taka jedna świnia katowana przez niego spojrzałamu prosto
w oczy

konrad

kolacja na szybko i we dwoje
gotowe pasty