Golarka- foliowa czy rotacyjna

1. Data: 2011-02-06 06:54:05

Temat: Golarka- foliowa czy rotacyjna
Od: "Krzysztof" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow.
Prosze o porade i pomoc w wyborze golarki meskiej. Ma to byc prezent dla kolegi
posiadajacego zarost typu "kolejowy" czyli co stacja to wlos.Tylko okolica brody
i gorna warga.Jednodniowy jeszcze w miare twardy ale juz kilkudniowy przypomina
raczej miekie wlosy niz prawdziwy zarost.( i tak juz zawsze bedzie, facet jest
grubo po 30-stce) Niemniej jednak zazyczyl sobie na prezent maszynke
elektryczna, prosilbym o porade jaki model sprawdzi sie najlepiej w jego
przypadku.
Pozdrawiam
K.

2. Data: 2011-02-06 18:42:05

Temat: Re: Golarka- foliowa czy rotacyjna
Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jako długoletni użytkownik maszynki obrotowej odpowiem tak: przy
foliowej dostawałem podrażnienia i wychodziły mi pryszcze. Rotacyjna nie
goli aż tak dokładnie ale nie podrażnia. Polecam Philipsa
akumulatorowego z głowicami lift and cut. Akumulatorowy w domu ma
niewielką przewagę nad "kablowym" ale na wyjazdach, delegacjach,
wczasach itp sprawdza się wyśmienicie.
Jacek

3. Data: 2011-02-07 10:49:23

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Różowy.

-----

4. Data: 2011-02-07 17:23:16

Od: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sobie na prezent maszynke elektryczna, prosilbym o porade jaki model
> sprawdzi sie najlepiej w jego przypadku.

Panasonic z folią. Akumulatorowy, można myć pod bieżącą wodą i używać pod
prysznicem (chociaż w tym wypadku ten bajer raczej się nie sprawdzi).
Nie wiem jak teraz, jakiś czas temu były sporo tańsze niż porównywalne
modele Brauna czy Philipsa.

Solary za 1000 zł
oszczednosci nr 4 by zlotowinfo (zestawienie)
stary komputer
Pralka - Amica - Cieknie
Odkurzacz piorący jaki ? cos jak Roboclean tylko tańszy