Golenie :)

1. Data: 2003-08-14 06:53:45

Temat: Golenie :)
Od: "Wujek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio jak się golę strasznie podrazniam sobie skórę na twarzy, tzn.
pojawiają się zaczerwienienia , z licznych miejsc leci krew. Zaznaczam ze
nozyk jest ostry :) i wczesniej nie mialem takich problemów. Moze brak
jakiejs witaminy ?

Pozdrawiam,
Wuj

2. Data: 2003-08-14 07:18:36

Temat: Re: Golenie :)
Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wujek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pojawiają się zaczerwienienia , z licznych miejsc leci krew. Zaznaczam ze
> nozyk jest ostry :) i wczesniej nie mialem takich problemów. Moze brak

Prawdopodobnie zapalenie mieszków włosowych.

3. Data: 2003-08-14 07:32:29

Od: "Wujek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prawdopodobnie zapalenie mieszków włosowych.

poczytałem troszeczkę o tym i zdecydowanie to nie to :)
nie mam pęcherzyków ropnych, efekt jest taki jakbym
ogolił się starą tępą żyletką :)

4. Data: 2003-08-14 09:02:02

Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poczytałem troszeczkę o tym i zdecydowanie to nie to :)
> nie mam pęcherzyków ropnych, efekt jest taki jakbym
> ogolił się starą tępą żyletką :)

Ja też nie mam, ale objawy mam takie same i jest to zapalenie mieszków,
a czy masz swąd skóry??

5. Data: 2003-08-14 09:35:17

Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

Galileon wrote:

> Użytkownik "Wujek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ja też nie mam, ale objawy mam takie same i jest to zapalenie mieszków,
> a czy masz swąd skóry??
^^^^

O kurde, to juz musi byc terminalna faza choroby, jak skora nawet
smierdzi... ;>

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl
KADU: http://kadu.net ZTM Search: http://ztm.moo.pl/search

XMMS is shut down

6. Data: 2003-08-14 09:45:03

Od: "Wujek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też nie mam, ale objawy mam takie same i jest to zapalenie mieszków,
> a czy masz swąd skóry??

nie mam ;)

w sumie znika to po kilku dniach, ale jest denerwujące.
Chyba przejde się do Dermy i zapytam.

dzięki wszystkim,
Wuj.

7. Data: 2003-08-14 09:56:36

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wujek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ostatnio jak się golę strasznie podrazniam sobie skórę na twarzy, tzn.
> pojawiają się zaczerwienienia ,

Zrób sobie "weekend bez żyletki", żeby skóra zdążyła się wygolić. A po
goleniu smaruj "mordę" jakims łagodzącym żelem po goleniu (żelem! nie wodą
po goleniu, to dwie różne sprawy. Woda dezynfekuje a żel właśnie ma łagodzić
podrażnienia).

J.

8. Data: 2003-08-14 10:17:20

Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Jarzynka" <t...@S...cpi.pl.XX> napisał w
wiadomości news:1527490.7N2e8fEqWs@arista.neostrada.pl...

> ^^^^
>
> O kurde, to juz musi byc terminalna faza choroby, jak skora nawet
> smierdzi... ;>
>
> --
ucieszyłeś się ??? :P

9. Data: 2003-08-14 10:36:31

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> żeby skóra zdążyła się wygolić.
_________________________^^^^^^^ - wygoić rzecz jasna ;-)))))

J.

10. Data: 2003-08-14 10:54:24

Od: "Wujek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> goleniu smaruj "mordę" jakims łagodzącym żelem po goleniu (żelem! nie wodą
> po goleniu, to dwie różne sprawy. Woda dezynfekuje a żel właśnie ma

ok, od teraz nie gole się :) , heh dobrze ze jutro święto.
problem jest troszeczkę nie na rękę, poniewaz mam malutkie
oparzenie pod "szczęką" i muszę golić się co ranek.Nie mam
w tym miejscu zarostu.

Faktycznie dobry pomysł z tym odstawieniem wody po goleniu,
nabęde dzisiaj żel, jakiś nivea for men czy coś w tym stylu.

dziękówa,
Wuj.

refluks -pomocy
Trimesan i alkohol