Goraca obudowa lodowki?

1. Data: 2007-05-08 07:20:20

Temat: Goraca obudowa lodowki?
Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanko! Ostatnio po mojej przeprowadzce do nowego mieszkania i
wlaczeniu lodowki zauwazylem, ze boczna scianka lodowki jest bardzo ciepla,
wrecz goraca mniej wiecej w polowie bocznej scianki. Lodowka oczywiscie
mrozi normalnie ale to cieplo mnie niepokoi. Dodam, ze byc moze mialo to
miejsce juz na starym mieszkaniu bo tam mialem odwrotnie otwierane drzwi i
mogle tego nie zauwazyc, jednak moglo sie cos uszkodzic podczas
przerowadzki. Mial ktos podobny przypadek? Co to moze byc, czy dla pewnosci
wezwac serwis? Lodowka oczywiscie byla przewozona w pozycji pionowej ale
podczas niesienia byla pochylona. panowie od przerowadzki powiedzieli, zeby
odczekac tak z godzine przed ponownym wlaczeniem zeby freon sie "ulezal" i
tak tez zrobilem.

pozdrawiam

Arek

2. Data: 2007-05-08 08:36:49

Temat: Re: Goraca obudowa lodowki?
Od: Lila <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aki napisał(a):
> [...]
> odczekac tak z godzine przed ponownym wlaczeniem zeby freon sie "ulezal" i

Moja też tak ma. I rodziców lodówka też. Więc to chyba normalne.

--
www.wesolowska.pl
www.html4u.pl

3. Data: 2007-05-11 13:01:38

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Aki napisał(a):
> [...]
> wrecz goraca mniej wiecej w polowie bocznej scianki. Lodowka oczywiscie
> mrozi normalnie ale to cieplo mnie niepokoi.
Bo wiele nowszych lodowek ma wymienik "chlodzacy" (czyli oddajacy
cieplo) nie z tylu jak w starych konstrukcjach (typowy "drabinkowy
lapacz kurzu), tylko wlasnie scianki boczne oddaja cieplo, bys
mogl/mogla dostawic lodowke plecami calkiem do sciany, nie marnujac
miejsca i nie kolekcjonujac kurzu.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

4. Data: 2007-05-11 13:26:54

Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko wlasnie scianki boczne oddaja cieplo, bys mogl/mogla dostawic
> lodowke plecami calkiem do sciany, nie marnujac miejsca i nie

Witam!

Ale ja mam drabinke z tylu! To Whirpool z przed 10 lat.

Arek

5. Data: 2007-05-13 18:49:54

Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 15:26, "Aki" <a...@W...net.pl> wrote:
> [...]
wiadomościnews:f21pl6$pke$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Witam!
>
> Ale ja mam drabinke z tylu! To Whirpool z przed 10 lat.

wszystkie ale to wszystkie lodówki maja poprowadzone tzw
przechłodzenie wokoło zamrażarki tam gdzie dolega uszczelka poto aby
uszczelka nie przymarzła . niektóre pseudo serwisy jak ucieka freon
lub izobutan omijaja je na 50% pomaga .

6. Data: 2007-05-14 08:10:26

Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]

przechłodzenie wokoło zamrażarki tam gdzie dolega uszczelka poto aby
uszczelka nie przymarzła . niektóre pseudo serwisy jak ucieka freon

Obudowa jest goraca ale nie wokol zamrazalnika, tylko z jednej strony
obudowy w czesci srodkowej lodowki.

Arek

Oczyszczacz powietrza
Ogrodzenie drewniane