Goraczka-5miesieczne dziecko

61. Data: 2003-01-03 13:15:35

Temat: Re: Goraczka-5miesieczne dziecko
Od: Yellow Peril <xanda@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pozolklej kartce <av1mjg$e9j$1@news.onet.pl>, datowanej: Thu, 2 Jan
2003 09:41:28 -0600, "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>
naskrobalo...
> "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> wrote in message
news:Pine.GSO.4.50.0301021229210.23940-100000@dorota
.am.torun.pl...

> jest to artykul dla nielekarzy. zgodnie z jej definicja podala iz
> jest to choroba spowodowana i wirusami i bakteriami ale poniewaz
> potocznie raczej wiazana jest z tymi drugimi jest tylko opis tych
> drugich.

> a mnie, ze jest to zapalenie migdalkow roznorakiego pochodzenia.

Istnieją rownież anginy spowodowane wirusami - opryszczką na przykład.

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

62. Data: 2003-01-03 14:41:33

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yellow Peril" <xanda@wytnij_to.wp.pl> wrote in message
.
> Iwonko - angina czy nie angina - leczenie wirusow i bakterii ma swoje
> zasady, wiec dlaczego od razu oskarzasz go o nie znanie zasad stosowania
> antbiotykow?

nieznajac diagnostyki nie ma mowy o prawidlowym leczeniu.
iwon(k)a

63. Data: 2003-01-03 15:30:12

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nieznajac diagnostyki nie ma mowy o prawidlowym leczeniu.
> iwon(k)

to może tak ja za Panią będę wkładał kasetę z kliszą a Pani pójdzie
diagnozować wirusowe anginy
pozdrawiam serdecznie
Tichy

64. Data: 2003-01-03 16:04:16

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"I.Tichy" <t...@w...pl> wrote in message news:av4aa5$17c$1@foka.acn.pl...

> to może tak ja za Panią będę wkładał kasetę z kliszą a Pani pójdzie
> diagnozować wirusowe anginy

pomyliles mnie z kims :-)) nie wkladam kasety z klisza:-))
wiec pozwol, ze bede dalej diagnozowac nie tylko anginy.
iwon(k)a

65. Data: 2003-01-03 16:12:15

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pomyliles mnie z kims :-)) nie wkladam kasety z klisza:-))

errare humanum est

> wiec pozwol, ze bede dalej diagnozowac
Dla mnie możesz nawet przeprowadzać operacje kardiochirurgiczne , o ile Izba
Lekarska nie będzie miała nic przeciwko

pozdrawiam serdecznie Tichy

66. Data: 2003-01-03 16:21:30

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"I.Tichy" <t...@w...pl> wrote in message news:av4cov$3p6$1@foka.acn.pl...
> Dla mnie możesz nawet przeprowadzać operacje kardiochirurgiczne , o ile Izba
> Lekarska nie będzie miała nic przeciwko

na szczescie nie jestem w jurysdykcji kas chorych :-)
mnie tez nie przeszkadza jak diagnozujesz i leczysz, o ile
pacjent zaczyna leczenie i konczy go u ciebie, gorzej jesli
przejmie go kolega po fachu, wtedy twoja dokumantacja medyczna
moze wprowadzic troche zamieszania.
iwon(k)a

67. Data: 2003-01-03 16:28:19

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> na szczescie nie jestem w jurysdykcji kas chorych :-)

sorry mialo byc izb lekarskich, chociaz to piersze tez.
iwon(k)a

68. Data: 2003-01-03 16:30:23

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pacjent zaczyna leczenie i konczy go u ciebie, gorzej jesli
> przejmie go kolega po fachu, wtedy twoja dokumantacja medyczna

Myślę że czas to już zakończyć , nie martw sie zawsze pod ręka jest
klasyfuikacja ICD 10.
pozdrawiam Tichy
z mojej strony to już naprawdę EOT
nie mam ochoty tłumaczyć się komuś z tego że uczyłem się ( i dalej chętnie
sięgam po nie )z podręczników a nie z internetu
:)

69. Data: 2003-01-03 17:22:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"I.Tichy" <t...@w...pl> wrote in message news:av4ebs$i4$1@foka.acn.pl...
> pozdrawiam Tichy
> z mojej strony to już naprawdę EOT

trzymam za slowo :-)
pozdrawiam tez
iwon(k)a

70. Data: 2003-01-03 20:55:01

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Jan 2003, Iwon(k)a wrote:

> sorry mialo byc izb lekarskich, chociaz to piersze tez.
> iwon(k)a

Iwon(k) a - i co te izby lekarskie mialyby niby zrobic

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz