Gorenje

1. Data: 2008-07-14 11:16:50

Temat: Gorenje
Od: "JJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jakie są Wasze doświadczenia z tą firma?

Warto zakupić ich sprzęt?

Pozdrawiam,
JJ

2. Data: 2008-07-14 12:34:37

Temat: Re: Gorenje
Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie są Wasze doświadczenia z tą firma?
>
> Warto zakupić ich sprzęt?
>
> Pozdrawiam,
> JJ
witam, ja mam piekarnik tej firmy i jestem więcej niż zadowolna. Pieczenie
to teraz sama przyjemnośc:), natomiast znajomi posiadają okap kuchenny 90
cm, prześliczny, ale huczy, że hej. Jest bardzo głosny już na 1 biegu:(
pozdrawiam AJ

3. Data: 2008-07-14 19:33:23

Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jul 2008 14:34:37 +0200, "AWJ" <a...@o...pl> wklepał(-a):

> [...]
>to teraz sama przyjemnośc:), natomiast znajomi posiadają okap kuchenny 90
>cm, prześliczny, ale huczy, że hej. Jest bardzo głosny już na 1 biegu:(

Też mam piekarnik od nich (B 7575E) i opinię j.w. :) Mam i płytę gazową
(GMS66E), ale tu jest jedna cecha, która mnie irytuje. Mianowicie przy
przekręceniu pokrętła od palnika działają wszystkie zapalarki naraz. Nie wiem po
co... No i niestety zacieki na płycie są bardzo widoczne.

4. Data: 2008-07-16 11:33:06

Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (GMS66E), ale tu jest jedna cecha, która mnie irytuje. Mianowicie przy
> przekręceniu pokrętła od palnika działają wszystkie zapalarki naraz. Nie

To jest raczej "uroda" wszystkich kuchenek gazowych z zapalarką. w moim
Siemensie też tak jest...:(
pozdrawiam AJ

5. Data: 2008-07-17 21:37:09

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

AWJ wystukał:

> To jest raczej "uroda" wszystkich kuchenek gazowych z zapalarką. w moim
> Siemensie też tak jest...:(

E? A w mojej Amice nie. Zapalarkę odpala się przez wciśnięcie
odpowiedniego kurka, i strzela tylko przy nim...

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

6. Data: 2008-07-23 07:02:28

Od: "e2rd / Darek K." <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JJ" <b...@g...pl> napisał
> Jakie są Wasze doświadczenia z tą firma?
> Warto zakupić ich sprzęt?

5,5r kuchenki z piekarnikiem i lodówko-zamrażarki (nie pamiętam dokładnych
typów, ale cenowo było to troszkę powyżej średniej), jak na razie poza lekko
oberwanymi przez dzieciaki drzwiczkami od piekarnika same plusy. Odpukać.

Pozdr,
e2rd
Darek K.

mop do paneli