Gorseciarki dobrej

1. Data: 2005-03-05 12:59:59

Temat: Gorseciarki dobrej
Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam sobie kilka miesięcy temu gorset w H&M. Taki czarny, z czegoś
satynopodobnego z odrobiną stretchu. Gorset ten ma fiszbiny (czy jak to
się nazywa), szt. 6, wszystkie z przodu, w które wprawiono takie badziewne
usztywnienie, co się pogięło i nie chce naprostować, a w dotyku przez
materiał czuje się jakby to był zwykły karton :(

Ja się kompletnie na bieliźniarstwie nie znam i chciałabym go
zreperować. Ponieważ poskąpiono mi cierpliwości i zdolności manualnych, to
oczywiście sama go reperować nie będę (chyba że w ramach makabrycznego
eksperymentu ;> ). Co się normalnie wprawia jako fiszbiny? Czy tak jak w
stanikach - metalowe pręty? Czy to się w ogóle da zreperować? (zerknęłam
na szew i chyba trochę prucia by z tym było - ale jak mówiłam, nie znam
się). No i gdzie w Warszawie są dobre gorseciarki, które się czymś takim
zajmują?

Pozdrawiam
Iff

--
Sygnaturka z mordy wiejskiego burka.
GG: 6107476, tlen: cuoca_cuola, żyd: p...@j...atman.pl

1. Data: 2005-03-05 13:45:02

Temat: Re: Gorseciarki dobrej
Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mme Kitzmoor" <s...@m...nie> napisał w wiadomości

>Co się normalnie wprawia jako fiszbiny? Czy tak jak w
> stanikach - metalowe pręty?

Absolutnie nie metalowe prety:) W pasmanterii powinnas dostac takie fiszbiny
do gorsetow ( na metry sie kupuje). Sa chyba z plastiku. Wygladaja jak
plastikowe tasiemki. Mozna kupic na rozne szerokosci, np. 5mm.

> Czy to się w ogóle da zreperować? (zerknęłam
> na szew i chyba trochę prucia by z tym było - ale jak mówiłam, nie znam
> się).

Czy sie da zreperowac to zalezy jak ten gorset wyglada. Moze wystarczy
wyciagnac stary fiszbin i wlozyc nowy.
Ale to juz Ci gorseciarka powie.

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2005-03-05 15:23:21

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 05.03.2005, almadka <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> przeskrobal:

> Absolutnie nie metalowe prety:) W pasmanterii powinnas dostac takie fiszbiny
> do gorsetow ( na metry sie kupuje). Sa chyba z plastiku. Wygladaja jak
> plastikowe tasiemki. Mozna kupic na rozne szerokosci, np. 5mm.

Jak trwały jest taki plastik (atw nie wiem nawet w jakim zakresie cenowym
są usługi gorseciarskie)? Czy wytrzyma np. próbę siadania?

Pozdrawiam
Iff

1. Data: 2005-03-05 16:01:14

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak trwały jest taki plastik (atw nie wiem nawet w jakim zakresie cenowym
> są usługi gorseciarskie)? Czy wytrzyma np. próbę siadania?

Ten plastik jest elastyczny dosyc, usztywnia, nie lamie sie. Ja uzywalam
takich fiszbin do gorsetow wierzchnich - topow i nie odksztalcaly sie.
O cenach uslug gorseciarskich sie nie wypowiem, bo ostatni raz korzystalam 5
lat temu.

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2005-03-05 19:31:36

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 05.03.2005, almadka <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> przeskrobal:

> Ten plastik jest elastyczny dosyc, usztywnia, nie lamie sie. Ja uzywalam
> takich fiszbin do gorsetow wierzchnich - topow i nie odksztalcaly sie.

Hmm, ja bym jednak bardziej ufała czemuś mocniejszemu niż plastik. Ale
dzięki :)

Pozdrawiam
Iff

--
Sygnaturka z mordy wiejskiego burka.
GG: 6107476, tlen: cuoca_cuola, żyd: p...@j...atman.pl
http://glinki.com/?l=fwm04r

cud nad Wisłą :)
decleor-moje olsnienie roku
[SPAM] kupno kosmetyków Oriflame
Prostownica
(SPAM) Wroclaw nowy salon fryzjesrski- promocje