Gradówka - co jest grane?

1. Data: 2001-04-30 11:39:59

Temat: Gradówka - co jest grane?
Od: "Frankie" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam trzecią gradówkę w ciągu kilku miesięcy. Zabieg
usunięcia nie jest zbyt przyjemny. Czy ktoś ma doświadczenia
związane z takim problemem ? Chodzi konkretnie o to czy
istnieje sposób na wyeliminowanie tak częstego powstawania
"kulek".
Frankie.

2. Data: 2001-04-30 20:32:21

Temat: Re: Gradówka - co jest grane?
Od: eclipse <e...@i...owg.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <9cjits$idm$1@news.tpi.pl>, Frankie napisał(a):

> [...]
> związane z takim problemem ? Chodzi konkretnie o to czy
> istnieje sposób na wyeliminowanie tak częstego powstawania

Obawiam się, że bez interwencji chirurgicznej się nie obędzie.
Możesz spróbować zastosować ciepłe kompresy, ale afair to
leczeniem z wyboru w przypadku gradówki utrzymującej się dłużej
niż 6 tyg. jest nacięcie i wyłyżeczkowanie lub podanie do wnętrza
gradówki kortykosteroidów.

--
[ e...@i...owg.pl ] [ 608-610-581 ]
[ registered linux user: 205102 ]

3. Data: 2001-05-02 10:37:54

Od: <h...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> związane z takim problemem ? Chodzi konkretnie o to czy
> istnieje sposób na wyeliminowanie tak częstego powstawania

Dwa razy zaliczylam usuwanie gradowki... Pytalam sie okulisty o przyczyne i jak
unikac. Podobno u mnie po prostu zatykaja sie czasem kanaliki na brzegach
powiek, jedyna metoda to dokladne "czyszczenie" tych brzegow podczas
rannego/wieczornego mycia.
Ja juz ze dwa lata mam spokoj. Odpukac! :-)
H.

niepełnosprawni poszukuję
Jaka porodowka?
Przykry ból brzucha.