Granica

1. Data: 2006-08-07 20:43:19

Temat: Granica
Od: "Kuta Henryk" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich. Mam pytanie czy ktoś wie jak to jest z przekraczaniem bez
kolejki granicy do państw spoza Uni np. Ukrainy. Podobno są na to przepisy.
Henryk Kuta

2. Data: 2006-08-08 09:04:26

Temat: Re: Granica
Od: "Wiesław" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich. Mam pytanie czy ktoś wie jak to jest z przekraczaniem
> bez
> kolejki granicy do państw spoza Uni np. Ukrainy. Podobno są na to
> przepisy. Henryk Kuta
nie mam pojęcia jak to jest nigdy mi nie przyszło na myśl aby przekraczać
granicę bez kolejki co prawda do Czech ale.. ;)
pozdrawiam Wiesław

3. Data: 2006-08-08 15:34:50

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bez
> kolejki granicy do państw spoza Uni np. Ukrainy. Podobno są na to

czy az taki tam tlok ?

4. Data: 2006-08-08 21:32:00

Od: Sławek <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuta Henryk napisał(a):
> Witam wszystkich. Mam pytanie czy ktoś wie jak to jest z przekraczaniem bez
> kolejki granicy do państw spoza Uni np. Ukrainy. Podobno są na to przepisy.
> Henryk Kuta

Tam jest "wolność, równość- braterstwo" a poważnie to im wiecej dasz w
łapu tym szybciej pojedziesz :(
Info od przekraczających nie raz :)

--
Pozdrawiam Sławek