Grill

1. Data: 2006-05-19 11:41:49

Temat: Grill
Od: "horac" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcemy się zrzucić i kupić kumplowi dobry grill w prezencie. Cena ok 200zł.
Czy znacie jakieś godne polecenia grille?

Pozdrawiam

Przem

2. Data: 2006-05-19 15:45:44

Temat: Re: Grill
Od: "Grzegorz J." <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "horac" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Chcemy się zrzucić i kupić kumplowi dobry grill w prezencie. Cena ok 200zł.
> Czy znacie jakieś godne polecenia grille?
***
MSPANC.....najlepszy grill to od Merola ;)

Grzegorz

3. Data: 2006-05-19 17:02:38

Od: "horac" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
200zł.
> Czy znacie jakieś godne polecenia grille?

Albo inaczej:

Co-pokrywki, żeliwo, nierdzewki, kominy od spodu, korbki, płaskie ,okrągłe,
kuliste, prostokątne itp -ma znaczenie a co to tylko bajer?
W temacie grillowania najwięcej doświadczenia mam w piciu piwa:-)

Pozdro

Przem

4. Data: 2006-05-21 09:12:05

Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trza jeszcze napisać czy "do bloku" i będzie go pakował do bagażnika,
czy też ma ogród i moze go chował tylko na zimę,...
Dla mnie: łatwa regulacja wysokości rusztu, dorzucanie węgla bez
zciągania żarcia, dopasowan pokrywka, stabilna konstrukcja,....mozna by
pisać.... :-)
Pdr.mariusz

Rolety na poddaszu
[kufry] ### Kufry i skrzynie do Twojego domu ###
SPAM przyjme uzywane meble (W-wa)
podstawa pod materac
PARKIET