Grill

11. Data: 2006-05-25 21:47:22

Temat: Re: Grill
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Guru" <g...@g...pl> wrote in message
news:rltb725c8ipldhetk5ljjtrcefnemvrklp@4ax.com...
> [...]
=ogrod&id=DSCN5615

> I węgiel drzewny rozpalić na tej desce?

Przeczytaj jeszcze raz a ze zrozumieniem to, co napisałem...

12. Data: 2006-05-26 06:14:39

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 May 2006 23:47:22 +0200, "Panslavista" <p...@w...pl>
wrote:

>"Guru" <g...@g...pl> wrote in message

=ogrod&id=DSCN5615

>Przeczytaj jeszcze raz a ze zrozumieniem to, co napisałem...

Zbuduj sam to, co proponujesz, to zrozumiesz.
A tak a propos... ty zawsze wiesz wszystko lepiej?

13. Data: 2006-05-26 06:34:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Guru" <g...@g...pl> wrote in message

=ogrod&id=DSCN5615

> Zbuduj sam to, co proponujesz, to zrozumiesz.
> A tak a propos... ty zawsze wiesz wszystko lepiej?

Gdy na dechach ułożysz dwie warsty kostki Bauma deska nie przepali się, a o
ile mniej pracy.
Jeżeli położysz jakieś kształtowniki metalowe (na stałe) i na to cegłę
szamotową - będziesz miał normalny grill. Przeszukaj stare numery "Zrób
Sam" - tam widziałem ciekawy projekt takiej ogrodowej budowli, z grilem,
rusztem, rożnem, płytą - sam dodałbym porządną zamykaną wędzarkę do wędzenia
w zimnym i gorącym dymie, z siatkami zabezpieczającymi przed owadami i
gryzoniami, z szybrami - nie musiałbyś wyjmować wędlin przez zakończeniem
wędzenia np. wędzenie szynek litewskich w zimnym dymie to palenie dwie
godziny dziennie przez okres do dwu tygodni...

P.S.
Zdziwisz się, ile zawodów i technologii znam...
Choć jestem elektronikiem (radiotechnikiem, tak to nazywano dawniej - od
1962 roku)...

14. Data: 2006-05-26 06:42:02

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 May 2006 08:34:41 +0200, "Panslavista" <p...@w...pl>
wrote:

> [...]
>Zdziwisz się, ile zawodów i technologii znam...
>Choć jestem elektronikiem (radiotechnikiem, tak to nazywano dawniej - od

No to pokaż zdjęcie jakiegoś grilla, który sam zbudowałeś.

15. Data: 2006-05-26 06:49:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Guru" <g...@g...pl> wrote in message

> No to pokaż zdjęcie jakiegoś grilla, który sam zbudowałeś.

Też improwizowałem - mieszkam w szkole, a więc nie wszystko mogę, choć mam
działkę. Miałem firmę od terenów zielonych.

16. Data: 2006-05-26 07:28:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Guru" <g...@g...pl> wrote in message

> No to pokaż zdjęcie jakiegoś grilla, który sam zbudowałeś.

Obecnie używam kociołka na trójnogu.

Wybudowanie czegoś trwałego wymaga chyba odpowiednich dokumentów, nie może
to być uciążliwe dla sąsiadów, nie wspominając już o dostatecznie rozległym
terenie. Dla tych, którzy nie mają tego wszystkiego bardzo dobrym jest
piecyk żeliwny z ażurową kratą - niekosztowny, trwały, wszechstronny w
zastosowaniu, po odjęciu nóżek może służyć jako palenisko do wędzarki
szafkowej - konstrukcji blaszanej na kątownikach - z uchwytami do
przenoszenia - łatwej do przechowywania np, na ścianie garażu. W sezonie,
jeżeli mamy dom chroniony dostatecznie wystarczy przykryć go nawet folią (po
natłuszczeniu, aby nie rdzewiał. Prawdopodobnie można byłoby zamówić płytę
żeliwną ryflowaną - na wymianę zastosowania - byłby to już pełnoprawny grill
z rurą wynoszącą dym ponad nasze oczy i nosy... Taki piecyk może przydać się
do produkcji przetworów - w domu może nie być miejsca, a wystarczy mała
składana wiata lub nawet namiot z moskitierami (osy!!!).
http://www.zielinski.waw.pl/store/easyshop.cgi?vid=d
balkwebmrdvlgfmjeyccxqviuckcuul&com=PT/460

Posłałem zapytanie o płytę ryflowaną do tego piecyka. Także o cenę. Przy
większej ilości zamówień mogłaby to być niedroga opcja przekształcenia go w
grill.

zasłonić ogrodzenie
[pytanie]oczko wodne - preparat Trigger3
winorosle - ciac czy nie ciac wiosna?
Podkłady kolejowe
jablonie - jak zapylic?