[Grypa] Czy surowe jaja można potraktować jak szczepionkę ?

1. Data: 2006-03-04 21:13:28

Temat: [Grypa] Czy surowe jaja można potraktować jak szczepionkę ?
Od: " trol" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jedzenie surowych jaj, np. w majonezie,
można potraktować jak szczepionkę przeciw ptasiej grypie?

2. Data: 2006-03-05 00:09:06

Od: "ShadowFiend" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jedzenie surowych jaj, np. w majonezie,
> można potraktować jak szczepionkę przeciw ptasiej grypie?

ROTFL!
No normalnie takiej bzdury jeszcze nie słyszałem ;-))))
prędzej się właśnie zarazisz taką grypą przez żarcie surowych jaj od
zarażonych kur :-)
wirus ginie w 70 stopniach
A poza tym - nie ma szczepionki na ptasią grypę... można ją opracować
dopiero jak powstanie taki wirus przenoszący się z człowieka na człowieka bo
to co teraz jest to sporadyczne zakażenia odzwierzęce... a jak już taki
wirus będzie to tak z kilka miechów potrzeba żeby opracować i wyprodukować
takową szczepionkę...
a tak już kończąc temat - lepiej, żeby taki wirus co się przenosi z
człowieka na człowieka nie powstał bo przy tych sporadycznych zakażeniach
odzwierzęcych i pełnej IOM śmiertelność dochodzi do 60% ;-P więc wiadomo co
by było jakby taka sobie epidemia wybuchła i skończyłyby się miejsca na
OIOMach...

3. Data: 2006-03-05 10:50:06

Od: "Jacek S." <s...@z...avr> szukaj wiadomości tego autora

trol wrote:
Sadząc po nicku "trol', to prowokacja jakaś ma być?
NIe karmić trola!
--
Jacek S.

4. Data: 2006-03-05 14:34:47

Od: " trol" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Całkowicie nie przekonałeś mnie swoimi bluzgami.

Czy wiesz skąd się wzięła szczepionka na ospę?

A czy wiesz które dzieci są częściej alegikami: te trzymane w sterylnych
warunkach, czy te w normalnych?

A czy normalne jest zaprzestanie jedzenia niewielkich nawet ilości surowych
jaj, jeśli dotąd się je jadło?

A czy wiesz co to jest i jak działa szczepionka?

5. Data: 2006-03-05 14:43:54

Od: "ShadowFiend" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Całkowicie nie przekonałeś mnie swoimi bluzgami.
Po pierwsze - żadnych bluzgów tam nie było

> [...]
> warunkach, czy te w normalnych?
> A czy normalne jest zaprzestanie jedzenia niewielkich nawet ilości
(Bezpieczne to nie jest... nawet nie biorąc pod uwagę H5N1, tylko zwykłej
ordynarnej salmonelli... ale z drugiej strony jedzenie tatara też bezpieczne
nie jest a jakoś mnie to nie powstrzymuje =) )
> A czy wiesz co to jest i jak działa szczepionka?
Na żadne z tych pytań student medycyny V roku świeżo po zajęciach z Chorób
zakaźnych oraz Immunologii i przed egzaminami z tych przedmiotów nie ma
najmniejszego pojęcia ;P

Także - widzę, że najwyraźniej tylko trolujesz...
aż przykre, że w ogóle straciłem czas na napisanie tego i poprzedniego mejla

6. Data: 2006-03-05 18:27:21

Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ShadowFiend wrote:

> [...]
> wirus będzie to tak z kilka miechów potrzeba żeby opracować i wyprodukować

Dlatego tez nalezy juz teraz opracowac szczepionke na H5N1 dla ptakow
i zwalczyc epidemie wsrod ptakow nie czekajac na ludzka odmiane
tego wirusa.

--
Krzysiek Rudnik

7. Data: 2006-03-05 20:53:34

Od: "ShadowFiend" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego tez nalezy juz teraz opracowac szczepionke na H5N1 dla ptakow
> i zwalczyc epidemie wsrod ptakow nie czekajac na ludzka odmiane
> tego wirusa.
Nierealne... nikt nie wyda na to kasy...

8. Data: 2006-03-06 09:13:16

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

trol napisał:

> Czy jedzenie surowych jaj, np. w majonezie,
> można potraktować jak szczepionkę przeciw ptasiej grypie?
Tylko pod warunkiem zdania przez kurę egzaminu z gramatyki historycznej
SCS.

--
Krzysiek, EBP
Piekło to znieruchomiała teraźniejszość.

9. Data: 2006-03-11 01:49:21

Od: EwA <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ShadowFiend napisał(a):

> Nierealne... nikt nie wyda na to kasy...

W TVN mowili, ze we Francji wlasnie zaczynaja szczepienia drobiu ;P
Pozdr.
EwA

Hemooridy - likwidacja poprzez dietę i tryb życia
Cardura, zylaki i szumy uszne.
Chyba umrę, guz na szyi.
kariogenny
ganglion a ból nadgarstka