Grypa a szczepionka

1. Data: 2000-01-14 10:46:58

Temat: Grypa a szczepionka
Od: Robert Mikus <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ta grypa co idzie do nas to jest szczep z tegorocznej szczepionki?
Robert Mikus a...@p...onet.pl

2. Data: 2000-01-14 14:31:46

Temat: Re: Grypa a szczepionka
Od: m...@c...med.pl (Marek Wasilewski) szukaj wiadomości tego autora

In article <m...@4...com>, Robert Mikus
<a...@p...onet.pl> wrote:
>Czy ta grypa co idzie do nas to jest szczep z tegorocznej szczepionki?
TAK. Przynajmniej ta czesko- francuska- szczepionka trafia bez pudła
Angielsko- australijska (ta raczej nie dojdzie) też trafiona.

Marek Wasilewski
Wojewódzki Szpital ZakaŸny
Warszawa

3. Data: 2000-01-14 17:18:48

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> wrote:
> TAK. Przynajmniej ta czesko- francuska- szczepionka trafia bez pud?a
> Angielsko- australijska (ta raczej nie dojdzie) te? trafiona.

Co sie robi , gdy szczepionka jest zle trafiona .
Wyrzuca sie ja ?
Czy nadal sprzedaje zapasy naiwnym ?

4. Data: 2000-01-16 22:11:31

Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> wrote:
szczepionki?
>TAK. Przynajmniej ta czesko- francuska- szczepionka trafia bez pudła
>Angielsko- australijska (ta raczej nie dojdzie) też trafiona.

nie bylabym taka pewna - u nas w pracy szczepili (ochotników) ta
francuska i kilka osob sie pochorowało, niestety.
Tatiana

5. Data: 2000-01-20 16:34:10

Temat: Odp: Grypa a szczepionka
Od: "darek" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Mikus <a...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:m...@4...com..
.
> Czy ta grypa co idzie do nas to jest szczep z tegorocznej szczepionki?
> Robert Mikus a...@p...onet.pl

Podobno tylko teraz media wciskaja kit, ze trzeba sie szczepic. Wiem, ze
szczepionka dziala dopiero po kilku jak nie kilkunastu miesiacach. Ale musza
sprzedac nadwyzke. Zobaczcie te piekne kolejki w aptekach ;)
Busines is busines...
DARO

6. Data: 2000-01-20 17:36:38

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <k...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

darek wrote:

> Podobno tylko teraz media wciskaja kit, ze trzeba sie szczepic. Wiem, ze
> szczepionka dziala dopiero po kilku jak nie kilkunastu miesiacach.

To chyba nieprawda. W papierkach dolaczanych do opakowan ze szczepionka
stoi jak byk, ze odpornosci nabiera sie juz po tygodniu - dwoch (?
dobrze nie pamietam, szczepilem sie w listopadzie 99).

Pozdrawiam,
Marcin 'Cooler' Kulinski

7. Data: 2000-01-20 22:07:47

Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba nieprawda. W papierkach dolaczanych do opakowan ze szczepionka
> stoi jak byk, ze odpornosci nabiera sie juz po tygodniu - dwoch (?
> dobrze nie pamietam, szczepilem sie w listopadzie 99).

Dokładnie. Pełną odporność uzyskuje się po około miesiącu.

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl

pytanie: paradoksalny wplyw kofeiny