Grypa zoladkowa??

1. Data: 2004-12-18 15:03:00

Temat: Grypa zoladkowa??
Od: P <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy lekarze uznaja istnienie czegos takiego, jak grypa zoladkowa? Czy
to jest ta sama choroba, co zakazenie przewodu pokarmowego?

Sa jakies sposoby (domowe? ;)) leczenia/lagodzenia objawow?

Pozdrawiam
Paulina

2. Data: 2004-12-18 15:43:17

Temat: Re: Grypa zoladkowa??
Od: kalabongo <k...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Dec 2004 16:03:00 +0100, P napisał(a):

> [...]
> jest ta sama choroba, co zakazenie przewodu pokarmowego?
>
> Sa jakies sposoby (domowe? ;)) leczenia/lagodzenia objawow?

Nie jestem lekarzem, ale mam takie sposoby:
1- czosnek (główka) + jabłko/ryba(halibut);
2- citrosept (3-4) krople na pół szklanki 3 x dziennie;
3- głodówka tygodniowa (tylko woda i lewatywa codziennie).
To są 3 stopnie siły rażenia.
I zawsze pić ile wlezie.

3. Data: 2004-12-18 17:43:44

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kalabongo" <k...@s...net> napisał w wiadomości

> [...]

nie ma czegos takiego, jak grypa zoladkowa. to sa typowe objawy zwyklej
grypy.

Grypa, co jest bardzo charakterystyczne, występuje nagle. Choroba po prostu
"zwala z nóg". Jej objawy ogólne to złe samopoczucie, rozbicie, dreszcze,
przeczulica skóry, ciepłota ciała powyżej 38°C. Objawy ze strony układu
oddechowego to surowicza wydzielina z nosa, ból gardła, chrypka, bóle w
klatce piersiowej, tzw. suchy, "szczekający" kaszel. Mogą także wystąpić
bóle głowy, brak łaknienia, bóle mięśni, bóle stawów, biegunka, bóle
brzucha, nudności. Te objawy dotyczą zwłaszcza dzieci między 5 a 14 rokiem
życia. Są one zresztą bardzo często mylnie diagnozowane jako zapalenie
wyrostka robaczkowego. Przebieg grypy jest zależny od zjadliwości wirusa,
wieku pacjenta, stylu życia, współistnienia innych chorób.

http://www.zdrowie.med.pl/grypa/grypa6.html

4. Data: 2004-12-18 18:38:35

Od: kalabongo <k...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Dec 2004 18:43:44 +0100, Ruua napisał(a):

> [...]
> często mylnie diagnozowane jako zapalenie wyrostka robaczkowego. Przebieg
> grypy jest zależny od zjadliwości wirusa, wieku pacjenta, stylu życia,

Te 3 kuracje, które zapodałem są dobre na wszystkie rodzaje gryp.

5. Data: 2004-12-18 19:18:44

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te 3 kuracje, które zapodałem są dobre na wszystkie rodzaje gryp.

Ciekawe czy przy takim ostrym wirusowym niezycie jelit byłbyś w stanie
zaserowowac sobie swoją cudowną kurację...jeśli wymiotuje sie do utraty
przytomności np. 10x na godzinę i ma się straszną biegunke, temperaturę 40
stopni, to nie da się zjec halibuta i zagryżć czosnkiem.
Aha, takie "grypy zołakowe" maja tylko tyle wspólnego z grypą "prawdziwą",
że są wirusowe. Mówił mi gastroenterolog, ze wirusów wywołujących podobne
objawy jest około 200.

Postępowanie: pic dużo - najlepiej czarną herbatę (tak!) z cukrem (tak! tak!
może byc tez glukoza ze spozywczego). Potem lakcid i inne probiotyki, ew.
Smecta.
Ola

6. Data: 2004-12-18 22:41:35

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cq1q8f$2rla$1@mamut1.aster.pl...

> nie ma czegos takiego, jak grypa zoladkowa. to sa typowe objawy zwyklej
> grypy.

To w takim razie co to za choroba z objawami:wymioty i biegunka przez ok
tydzien,czasami goraczka?Wykluczony rota wirus.

Magda

7. Data: 2004-12-19 00:53:09

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> To w takim razie co to za choroba z objawami:wymioty i biegunka przez ok
> tydzien,czasami goraczka?Wykluczony rota wirus.

nie wiem, nie jestem lekarzem:) przytoczylam tylko definicje grypy napisana
przez kierownika Krajowego Ośrodka ds. Grypy WHO, z ktorej wynika, ze
biegunka i bole brzucha to typowy objaw grupy, ale towarzysza mu tez inne
objawy. same wymioty i biegunke raczej trudno nazwac grupa, a juz predzej
zatruciem pokarmowym, chyba, ze sa jeszcze jakies inne objawy.

8. Data: 2004-12-19 11:29:19

Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2- citrosept (3-4) krople na pół szklanki 3 x dziennie;

tylko??
mi jak sie cos zaczyna dziac, to biore jakies 10-15 kropli 3x dziennie
ale fakt faktem, ze procz tego nic innego(chyba ze mocno juz mnie
rozklada to leca jakies tablety)

pozdr
doslaw

9. Data: 2004-12-20 10:42:36

Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka napisala:

> To w takim razie co to za choroba z objawami:wymioty i biegunka przez ok
> tydzien,czasami goraczka?Wykluczony rota wirus.

Magdo, to moze byc cos, co w Szwecji nosi nazwe "zimowa choroba
wymiotna" (a moje kuzynki z Niemiec donoszą wlasnie o grypie zoladkowej).

Wlasnie z tego wyszedl nasz mlodszy synek. W ub. roku, gdy bylam w
ciazy, przechodzilismy wszyscy troje bardzo ostro (u mnie utrata jakichs
3-4 kg w ciagu tygodnia).
Objawy, jak podalas.

Szkodnik jeden odporny na szczepionki przeciw normalnej grypie, "trzeba
po prostu przeczekac". Warto podawac gastrolit albo cos w tym stylu,
malutkimi porcjami i czesto. Mozna chyba z odrobina cukru, troche
polepsza smak. Czesto po trzech dniach jest jeden dzien lekkiej poprawy,
i kolejny "atak", tez trzy dni. Organizm jest mocno oslabiony i mozna
zaraz zlapac cos innego.

--
Magda

10. Data: 2004-12-20 22:43:16

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "'madzik'" <m...@t...beztego.com> napisał w
wiadomości news:cq6aa9$6ns$1@news.onet.pl...

> Magdo, to moze byc cos, co w Szwecji nosi nazwe "zimowa choroba
> wymiotna" (a moje kuzynki z Niemiec donoszą wlasnie o grypie zoladkowej).

No wlasnie ,nam lekarze diagnozowali takie chorobsko-grypa zoladkowa.

> Wlasnie z tego wyszedl nasz mlodszy synek. W ub. roku, gdy bylam w
> ciazy, przechodzilismy wszyscy troje bardzo ostro (u mnie utrata jakichs
> 3-4 kg w ciagu tygodnia).
> Objawy, jak podalas.

U nas dwa razy Alana dopadlo to paskudztwo,raz trzymalo go
tydzien,wyladowalismy na ostrym dyzurze i wrocilismy do domu ze skierowaniem
do szpitala (gdyby do wieczora wymioty i biegunka nie ustapily).

> [...]
> polepsza smak. Czesto po trzech dniach jest jeden dzien lekkiej poprawy,
> i kolejny "atak", tez trzy dni. Organizm jest mocno oslabiony i mozna

Alanowi na wymioty pomaga odgazowana cola wymiesznana z gastrolitem.

Pozdrawiam.Magda

rzęsistek w ciąży
puchnie
Skecenie kostki