Grypa żoładkowa u 5-latka

1. Data: 2004-01-17 15:43:37

Temat: Grypa żoładkowa u 5-latka
Od: "Janusz" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziecko zaraziło sie od kolegi. Identyczne objawy, wiec dizgnoza raczej
pewna. Wysoka goraczka( max. 40) Silny ból głowy. Ból mięsni. Nudnosci ale
bez wymiotów i biegunki. Dziecko sąsiadów dostało antybiotyk ale miało
wymioty, a moje nie brało jeszcze nigdy antybiotyków i chciałbym tego
uniknąć.Co robic? Poratujcie dobra radą. I oby jak najszybciej.
Janusz

2. Data: 2004-01-17 17:33:44

Temat: Re: Grypa żoładkowa u 5-latka
Od: "Przyklejka>" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz" <j...@o...pl> napisał
> [...]
> wymioty, a moje nie brało jeszcze nigdy antybiotyków i chciałbym tego
> uniknąć.Co robic? Poratujcie dobra radą. I oby jak najszybciej.

Najlepiej to wezwać lekarza do dziecka. Temp. troche wysoka

Moje dziecko ma podobne objawy , luźne kupki i bóle brzucha , kilka razy
mówił , że boli go głowa, ale nie ma goraczki. Jak byliśmy u lekarza nagle
przestał go bolec brzuszek. Pediatra przepisała tylko probiotyki Lacidofil
( 2 razy dź. 1 kaps.) i Enterol ( 1 raz dź. 1 kaps.) do tego dieta
lekkostrawna (marchwianka , ryż zapiekany z jabłkami, kisiel z utartych
jabłek...)
Trwa to już czwatry dzień i bóle brzucha nadal są , pojawiają się nagle i
nagle ustępują.

.--
Kasia i Patryk [ 24 marzec 1999 ]
Łódź
http://patrynko.webpark.pl/

jakie hormony zrobic (tarczyca, libido, cera)?
STOMATOLOG-SZUKAM PRACY W KRAKOWIE
zaskórniki :(
badania - co znacza skroty
moja tarczyca