Grzesze (MM)

1. Data: 2002-11-16 14:57:54

Temat: Grzesze (MM)
Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Schudlam 5kg w ciagu 2 miesiecy odzywiajac sie metoda montigniaca. Teraz
caly czas grzesze, tzn piwko, czasami jakies slodycze. Bialej maki,
ziemniakow, kukurydzy nadal unikam. Nawet nie grubne (i dziwi mnie to), ale
tylko czekam az waga pojdzie w gore. Prosze o motywacje do dalszego
stosowania metody, mam 159cm wzrostu, teraz waze 54kg. Chcialabym schudnac
jeszcze ok 4-5kg. Mam nadzieje, ze Nowy 2003 Rok zaczne z nowa waga. Ale
potrzebuje waszego wsparcia;-)
Dzieki:-)
Ola

2. Data: 2002-11-16 15:37:48

Temat: Re: Grzesze (MM)
Od: "Zenon Z." <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze ok 4-5kg. Mam nadzieje, ze Nowy 2003 Rok zaczne z nowa waga. Ale

Witam
Po 2 miesiącach już grzeszysz? W najbliższym czasie +6kg. ;-)
Brak samodyscypliny. Dietę, albo się stosuje cały czas, lub wcale.
Mimo wszystko powodzenia ;-)
Pozdrówka

3. Data: 2002-11-16 19:23:48

Od: "lucky5000" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepsza motywacja, to lustro :))

lucky

4. Data: 2002-11-17 07:42:56

Od: "Jesica" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ja zaczelam grzeszyc po 3 miesiecach MM tz nie jem nadal chcleba,
ziemniakow, sosow tlustych, gotowanej marchewki i burakow, nie lacze
skladnikow, ale czasami zjem cos cholera slodkiego ! i to juz tak trwa od
miesiaca i wage nie poszla w gore nawet sama sie dziwie hihi moze dlatgeo ze
ja jem co drugi dzien tz co drugi dzien jem tylko sniedania...i jakis owoc
na kolacje.

Monia

5. Data: 2002-11-18 12:29:14

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola Mycha" <m...@n...spam> napisał w wiadomości
> [...]
> jeszcze ok 4-5kg. Mam nadzieje, ze Nowy 2003 Rok zaczne z nowa waga. Ale

Powies na lodowce zdjecie,gdzie wygladasz najgorzej i najgrubiej.I pomysl
sobie,ze gdy nadal bedziehsz grzeszyc,zrobisz sie jeszcze grubsza niz na
zdjeciu.Pozdrawiam Hafsa-czasem malo grzeszaca

dieta warzywna, bezmiesna ?
test
witam - dłuuugie :)
Optymalni pomocy