Grzybica organizmu

1. Data: 2001-11-20 10:18:30

Temat: Grzybica organizmu
Od: "Jacenty" <j...@j...rubikon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich po baaardzo długiej nieobecności. Wrzucam temat grzybicy
organizmu. Nie chodzi tu o powszechnie znane grzybice typu skórnego, ale o
coś znacznie poważniejszego. Pod adresem:
http://hendrys.republika.pl/
dowiecie się szczegółów. Jest to spory materiał, około 12 stron, i nie chce
go tu cytować. Wczytuje się dość szybko, więc się nie bójcie.
Rzecz dotyczy nadmiernego rozrostu grzybo-bakterii Candida, który jest
normalnym mieszkańcem naszego przewodu pokarmowego i spełnia w nim określone
funkcje. Na skutek jednak niewłaściwego,odżywiania (żywność przetworzona,
słodycze...) nadmiernie się rozrasta i powoduje całą mase obiawów i
schorzeń, które nasza medycyna najczęściej traktuje jako skłonności
dziedziczne, albo uwarunkowania genetyczne. Jest więc wytłumaczenie, problem
"wyjaśniony", a chorzy cierpią.
Pozdrawiam Jacenty

2. Data: 2001-11-20 11:45:44

Temat: Re: Grzybica organizmu
Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysoce wiarygodne opracowanie, niestety wśród przyczyn autor pominął
całkowicie uroki i złe oko, a wśród skutków trzęsienia ziemi, zatrzymanie
mleka u krów oraz tetraseksualizm

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

3. Data: 2001-11-20 13:46:55

Od: "Jacenty" <j...@j...rubikon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NakaiSuzuki" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wysoce wiarygodne opracowanie, niestety wśród przyczyn autor pominął
> całkowicie uroki i złe oko, a wśród skutków trzęsienia ziemi, zatrzymanie
> mleka u krów oraz tetraseksualizm
:-)) ale co konkretnie można by tam podważyć? Choćby parę przykładów.

Jacenty

4. Data: 2001-11-20 17:31:17

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "NakaiSuzuki" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>:-)) ale co konkretnie można by tam podważyć? Choćby parę przykładów.

Np. opis biologii Ca. albicans (BTW. chorobotwórcze bywają i inne
Candidy). Szczególnie rozśmieszyło mnie sformułowanie organizm
bakteryjno-drożdżowy - za moich czasów odróżniania prokariontów
(bezjądrowców, np. bakterie, sinice) od eukariontów (jądrowców, np.
grzyby, zwierzęta, rośliny) uczono na biologii w szkole podstawowej
(pierwsza połowa lat 1980).
Autor widocznie niedokładnie zapamiętał to, co usłyszał...:-)))
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

5. Data: 2001-11-21 07:55:34

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> wrote in

> [...]
> (pierwsza połowa lat 1980).
> Autor widocznie niedokładnie zapamiętał to, co usłyszał...:-)))

Widać już nie uczą. Postęp, Panie, postęp.

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

6. Data: 2001-11-21 10:09:43

Od: "Jacenty" <j...@j...rubikon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@p...bez.onet.spamu.pl> napisał w
wiadomości news:gd4lvtge7qo82vukcojsghus6jmnrfaotq@4ax.com...

> [...]
> bakteryjno-drożdżowy - za moich czasów odróżniania prokariontów
> (bezjądrowców, np. bakterie, sinice) od eukariontów (jądrowców, np.
To fakt. Nie podpadło mi to, bo np euglena zielona, raz jest zwierzakiem, a
raz rosliną. Oczywiście to całkiem inna sprawa bo zawsze jest
pierwotniakiem. Tym nie mniej nie jest to uchybienie podważajace całość
opracowania.
Ja bym chciał znac opinie innych, czy jest to całkowita bzdura, czy sporo w
tym prawdy. Autor nie jest lekarzem i trudno wymagać, aby jego artkuł był na
poziomie naukowyym.

Jacenty

Mam nieprzyjemny oddech.
ginekolog, psycholog, endokrynolog potrzebny!
pomoc w genetyce
jaka max srednica aorty wstępującej ............?
Kłucie serca