Grzyby

1. Data: 2001-09-22 07:58:37

Temat: Grzyby
Od: "MaF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wrocilem z grzybobrania, mam taka ilosc, ze zastanawiam sie jak je
przechowac. Czy mozna je obgotowac i zamrozic?
MarekF

--
_ _ _

http://www.aktis.alpha.pl
_ _ _

1. Data: 2001-09-22 09:22:53

Temat: Re: Grzyby
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MaF" <m...@a...alpha.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Wrocilem z grzybobrania, mam taka ilosc, ze zastanawiam sie jak je
> przechowac. Czy mozna je obgotowac i zamrozic?
> MarekF

pewnie że tak, możesz też obgotowac i wsadzić w słoiki- zawekowac.

pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2001-09-22 16:48:40

Temat: Odp: Grzyby
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MaF <m...@a...alpha.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ohgi0$hp7$...@n...tpi.pl...
> Witam
> Wrocilem z grzybobrania, mam taka ilosc, ze zastanawiam sie jak je
> przechowac. Czy mozna je obgotowac i zamrozic?
> MarekF

Nastepny wrocil z grzybobrania..... ja to wam zazdroszcze. W Krakowie to
moze pozbierac tylko puszki po piwie lub coli........:-) K

1. Data: 2001-09-23 09:16:13

Od: "iza" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wrocilem z grzybobrania, mam taka ilosc, ze zastanawiam sie jak je
> przechowac. Czy mozna je obgotowac i zamrozic?

tak !!!
Ja cala noc gotowalam i suszylam...:))) wlasnie sie obudzilam.

Obgotuj w osolonej wodzie kilka minut. Ostudz i powkladaj do woreczkow (nie
wiecej niz 50 dag). Woreczki zamknij dokladnie zeby jak najmniej powietrza w
nich bylo i do zamrazarki.
Pamietaj jednak ze nie powinno sie przechowywac ich dluzej niz pol roku...
a wiec... do konca marca trzeba je zjesc :)))

nic.... wypije kawe i zabieram sie do gotowania zupki grzybowej ...

iza
GG 879972

1. Data: 2001-09-23 11:20:59

Od: Iwona Konieczny <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9ok8pr$j92$1@h1.uw.edu.pl>, iza wrote:
> Ja cala noc gotowalam i suszylam...:))) wlasnie sie obudzilam.

Ja z mężem nawlekałam toto na nitkę do godz. 23...., przy okazji
zrobiłam trochę marynowanych łepków i gar grzybów na gęsto :-)))

Dzis na grzyby nie jadę :-)))

Pozdrowienia
Iwona

1. Data: 2001-09-23 13:14:54

Od: "iza" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja z mężem nawlekałam toto na nitkę do godz. 23...., przy okazji
> zrobiłam trochę marynowanych łepków i gar grzybów na gęsto :-)))
>
> Dzis na grzyby nie jadę :-)))

ja susze w piekarniku.. nie chce mi sie nawlekac...
i......tez mam dosc grzybow...na razie:)))

iza
GG 879972

1. Data: 2001-09-24 06:43:42

Temat: Re: Grzybobranie
Od: "Ewelina Misiak" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę,że można je zasuszyć i to będzie najlepsze wyjście.
MaF napisał(a) w wiadomości: <9ohgi0$hp7$1@news.tpi.pl>...

1. Data: 2001-09-24 07:06:41

Temat: sdr
Od: "Ewelina Misiak" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sws

1. Data: 2001-09-24 07:55:07

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <i...@h...pl> napisał w wiadomości
> Obgotuj w osolonej wodzie kilka minut. Ostudz i powkladaj do woreczkow
(nie
> wiecej niz 50 dag). Woreczki zamknij dokladnie zeby jak najmniej powietrza
> nich bylo i do zamrazarki.

Qrde, a koniecznie trzeba obgotowywac? Ja tylko oplukalem, osuszylem i
zamrozilem...

Jader

1. Data: 2001-09-24 08:30:00

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jader" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
: Qrde, a koniecznie trzeba obgotowywac? Ja tylko oplukalem, osuszylem i
: zamrozilem...
:
hehehe ... a ja tylko oczyscilam i wrzucilam do zamrazarki.

pozdr. Wilma

Przepis na alkohol ?
śliwowica
Golabki