Grzyby

1. Data: 2003-07-29 08:41:53

Temat: Grzyby
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojawiły się w ogrodzie pod płotem. Beznóżkowe, kapelusz w kształcie piłki
pingpongowej, trochę większy od tejże piłeczki, brązowawy. niektórzy mówią
na nie "psiary". Mocno siedzą w ziemi. Co to takiego?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2003-07-29 19:44:15

Temat: Re: Grzyby
Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@i...pl> wrote:
> Pojawiły się w ogrodzie pod płotem. Beznóżkowe, kapelusz w kształcie
> piłki pingpongowej, trochę większy od tejże piłeczki, brązowawy.
> niektórzy mówią na nie "psiary". Mocno siedzą w ziemi. Co to takiego?

purchawki?

moon

3. Data: 2003-07-30 06:45:06

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <l...@w...pl> wrote in message

> purchawki?

Chyba nie (moja wiedza o grzybach=0), ale są bardzo twarde.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2003-07-30 07:26:10

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> Chyba nie (moja wiedza o grzybach=0), ale są bardzo twarde.

Jak twarde i brazowe, to tegoskory (tengoskoory :-). Powinny deko niemile
pachniec, zwlaszcza po przekrojeniu :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

5. Data: 2003-07-30 07:30:29

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in
8:

> Jak twarde i brazowe, to tegoskory (tengoskoory :-). Powinny deko
> niemile pachniec, zwlaszcza po przekrojeniu :-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Zobacz, czy to takie?
http://www.grzyby.pl/gatunki/Scleroderma_citrinum.ht
Pozdrowienia - Ewa Sz.

6. Data: 2003-07-30 07:31:06

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2003-07-31 10:32:49

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
8...

> Zobacz, czy to takie?
> http://www.grzyby.pl/gatunki/Scleroderma_citrinum.ht

W każdym razie niezwykle podobne. Ludowa nazwa okolicznych pań brzmi
"psiary".

Pozdrawiam, Basia.

przeklety balkon i biale muszki
chirurga drzew poprosz
drzewo szybko rosnące i dające cień -jakie?
natlenianie oczka wodnego
Noc w noc