Za siedmioma górami

1. Data: 2003-07-29 20:20:47

Temat: Za siedmioma górami
Od: "Wiesia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i siedmioma rzekami (patrząc z mojej strony) odbędzie się w końcu sierpnia
wystawa "Zieleń to życie".
Czy Waszym zdaniem warto się na nią wybrać? Słyszałam opinie bardzo różne,
czekam na Wasze wrażenia z poprzednich.
Pozdrawiam, Wiesia

2. Data: 2003-07-29 20:47:59

Temat: RE: Za siedmioma górami
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Wiesia
(...)
> [...]
> wystawa "Zieleń to życie".
> Czy Waszym zdaniem warto się na nią wybrać? Słyszałam opinie bardzo różne,

Byłem chyba dwa lata temu w Wa-wie, nic szczególnego, chyba że pomyliłem
wystawy.
:-) Bogusław

3. Data: 2003-07-29 21:33:01

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...
> Behalf Of Wiesia
> (...)
>
> Byłem chyba dwa lata temu w Wa-wie, nic szczególnego, chyba że pomyliłem
> wystawy.
> :-) Bogusław

Mam podobne odczucia. To już nie to, co było kiedyś przy
Nowoursynowskiej, czy jeszcze dawniej w Powsinie. To były inne
wystawy (i zakupy!).

Z pozdrowieniami, Maria

4. Data: 2003-07-29 21:37:48

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Maria Maciąg

(...)
> Mam podobne odczucia. To już nie to, co było kiedyś przy
> Nowoursynowskiej, czy jeszcze dawniej w Powsinie. To były inne
> wystawy (i zakupy!).
>
> Z pozdrowieniami, Maria

A może My Mario patrzymy przez pryzmat naszych roślin , a to nie jest
wymierne :-)
Skoplikowałem trochę :-)
:-) Bogusław

5. Data: 2003-07-29 22:00:19

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> A może My Mario patrzymy przez pryzmat naszych roślin , a to nie jest
> wymierne :-)
> Skoplikowałem trochę :-)
> :-) Bogusław

Telepatia czy co? :-)), bo tak właśnie później pomyślałam, że
zapewne WTEDY zupełnie inaczej patrzyłam na rośliny.
Ktoś kiedyś powiedział, że " czas i odległość wszystko idealizuje".
Może coś w tym jest ? :-).

Dobranoc, Maria

6. Data: 2003-07-30 04:59:52

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam podobne odczucia. To już nie to, co było kiedyś przy
> Nowoursynowskiej, czy jeszcze dawniej w Powsinie. To były inne
> wystawy (i zakupy!).
> Z pozdrowieniami, Maria

Jeżdżę co roku i muszę Wam wszystkim przyznać rację, coraz gorzej jest z
roku na rok. Po zmianie lokalizacji to już nie ten klimat. :[

Pozdrawiam
PP.

7. Data: 2003-07-30 06:50:58

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> wrote in message

> [...]
>
> Telepatia czy co? :-)), bo tak właśnie później pomyślałam, że
> zapewne WTEDY zupełnie inaczej patrzyłam na rośliny.

Mam te same odczucia na innych wystawach - żadnych ciekawych roślin! Jedyne,
co można nabywać, to
kapelusze.

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2003-07-30 07:54:11

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam te same odczucia na innych wystawach - żadnych ciekawych roślin!
Jedyne,
> co można nabywać, to
> kapelusze.

To co? Bojkotujemy? Skierniewice też?, bo zeszłego roku.... :-(

Z pozdrowieniami, Maria

9. Data: 2003-07-30 12:45:12

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To co? Bojkotujemy? Skierniewice też?, bo zeszłego roku.... :-(

Skoro wszystkie ciekawe rośliny juz macie to nic się wam już nie
podoba:D:D:D
Pozdrav.Rene

Ja z pewnością coś bym znalazła:D:D:D Mnie ciągle jeszcze mało:)

10. Data: 2003-07-30 22:25:44

Temat: Odp: Za siedmioma górami
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 1stgreen <1...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Jeżdżę co roku i muszę Wam wszystkim przyznać rację, coraz gorzej jest
> roku na rok. Po zmianie lokalizacji to już nie ten klimat. :[

Dawnymi czasy to chociaż ze szkółkarzami i "kompozytorami roślinnymi" można
było pogadać i cośtam z wystawki po rozmowie dostać... potem to już same
oferty rozdawali.
Kiermasze zawsze były słabe, ale chociaż w Dartpolu można było portfel
opróżnić:-)
Ja już ze 4 lata na targi nie zaglądam.

Pozdrawiam
p...@r...pl

Grzyby
przeklety balkon i biale muszki
chirurga drzew poprosz
drzewo szybko rosnące i dające cień -jakie?
natlenianie oczka wodnego