Grzyby - mrozenie

1. Data: 2001-07-09 10:07:33

Temat: Grzyby - mrozenie
Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po dluuugiej przerwie,
slyszalam kiedys, od kogos (i wlasnie problem w tym, ze nie pamietam
kto to byl ;-)), ze grzyby do przechowania na zime, mozna rowniez
zamrozic. Do tej pory tylko suszylam i marynowalam grzyby. Mrozenie -
to byloby dla mnie bardzo dobre rozwiazanie...
Czy ktos z Was zamraza grzyby? W jaki sposob, czy trzeba je wczesniej
obgotowac w slonej wodzie, czy tylko surowe?
Dlatego jezeli ktos z Was zamraza grzyby na zime - moze
podpowiedzialby mi dokladnie - Jak?
Pozdrawiam
Maciachowa
--
m...@w...pl
http://www.maciachy.z.pl

1. Data: 2001-07-09 10:12:56

Temat: Odp: Grzyby - mrozenie
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

obgotowac, wsadzic do pojemnika i do zamrazary. moja muter tak robi i zawsze
sa dobre. po rozmrozeniu tylko pociachac i do piergów, krokietów,
barszczu...
kachna

Uzytkownik "Maciachowa" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2001-07-09 10:16:25

Od: "kate" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jakie grzyby do tego nadają sie najbardziej?
Pozdrawiam Grupowiczów
Kate
Użytkownik kasiek <k...@w...ps.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ibs56$vor$...@z...man.szczecin.pl...

1. Data: 2001-07-09 10:51:29

Od: "Mateusz" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak do tej pory zamrazalem opienki, traby, kurki, prawdziwki. Innych nie
probowalem. A zamrazalem zarowno obgotowane jak i surowe. Jednak surowe po
rozmrozeniu najlepiej nadaja sie do ... obgotowania :). Tak wiec wyszlo mi
na to, ze najlepiej grzybki ugotowac, zapakowac (pudelko, worek foliowy -
obie rzeczy wyprobowane - brak roznicy) i do zamrazarki :)

1. Data: 2001-07-09 10:54:42

Temat: Re: Grzyby - mrozenie
Od: "Ewa Dacko" <e...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kate" <s...@p...onet.pl>:

> A jakie grzyby do tego nadają sie najbardziej?

Robilam tak podgrzybki wszelakie i prawdziwki i wyszly swietnie. Dodalabym
tylko "obgotowac, wsadzic do pojemnika, _wystudzic_ i do zamrazary ;)

Pozdrawiam,

Evva
--
:: mailto:e...@p...pl :: http://3575230212/~evva/ ::
:: Żeby być sobą, trzeba wiedzieć, kto to. ::

1. Data: 2001-07-09 11:20:46

Temat: Re: Odp: Grzyby - mrozenie
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz wrote:

> Jak do tej pory zamrazalem opienki, traby, [ciach]

A co to są trąby?

sadyl

1. Data: 2001-07-09 11:32:00

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wystukał w wiadomości <3...@p...onet.pl>:

> A co to są trąby?

Strzelam: Lejkowiec sęty zwany również cholewką?

<http://www.grzyby.pl/gatunki/Craterellus_cornucopio
ides.htm>

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2001-07-09 11:43:22

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wystukałam w wiadomości <9...@s...hell.pl>:

> Strzelam: Lejkowiec sęty zwany również cholewką?
^

Auuu... _d_ęty miało być :)

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=
~~~~~~(")~(")~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(")~(")~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~(")~(")~~~~~~
Ludzie ginęli z mrozu i innych chorób zakaźnych

1. Data: 2001-07-09 11:44:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Strzelam: Lejkowiec s?ty zwany równie? cholewk??
>
><http://www.grzyby.pl/gatunki/Craterellus_cornucopi
oides.htm>

>Jo'Asia

Ty strzelasz z traby??

Krysia (Rafter wlasnie jest 3 do gory w drugim secie, pierwszy
przegral - Wimbledon final)
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-09 11:47:34

Temat: Odp: Odp: Grzyby - mrozenie
Od: "Mateusz" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to są trąby?

Male czarnawe grzybki majace bardzo charakterystyczny ksztalt trabki
fanfarowej (takiej jak w filmach o cesarstwie rzymskim). Rosnie toto w
skupiskach na ziemiach glownie lessowych (grzyby zbieram na zamojszczyznie -
a wlasciwie robi to moj ojciec, ja gotuje :) ). Nie wiem jak sie naprawde
nazywaja ale sprawdze w atlasie.

Tort na roczek
oleje aromatyzowane...
Wkupowe