Guys'n'dolls

31. Data: 2009-02-20 14:43:50

Temat: Re: Guys'n'dolls
Od: p...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lut, 14:24, medea <e...@p...fm> wrote:
> [...]
64917848

> A ja mam pytanie - co czujecie, kiedy oglądacie takich ludzi? Nawet nie
> wiem, jak ich określić - upośledzonych emocjonalnie?
>
> Bo mi się robi dobrze, nie wiem czy to wstręt, obrzydzenie, czy coś
> innego, jakaś taka gorzkość w gardle. Nie potrafię im współczuć nawet.

Typowe dla kobiet. Najpierw tworzycie takich ludzi, a potem
odczuwacie... obrzydzenie? Bo moim takich ludzi tworzy w dużej mierze
roszczeniowa postawa współczesnych kobiet wobec mężczyzn, zarówno
matek - żądających absolutnej miłości i zamykających swojego
ukochanego synka przed światem, a potem kochanek - obciążających
facetów odpowiedzialnością ponad miarę i wciąż tylko narzekających, że
mają "dużego chłopca" albo coś takiego.

Tak zupełnie jakbym miał być ścisły - kobiety oczywiście nie są
"winne", są po prostu głupie, jak my wszyscy w tych paskudnych
czasach. Ci nieszczęśnicy (i wielu innych kaleków emocjonalnych -
większość współczesnych ludzi można zaliczyć do takiej kategorii, ja
przynajmniej nie znam nikogo, kto nie byłby choć trochę upośledzony w
tym względzie) to produkt rewolucji seksualnej i pokręconej
moralności. Twór roszczeniowej cywilizacji domagającej się
przyjemności i zaspokojenia potrzeb, oczekującej spełnienia i radości.
Choć trochę też - obawiam się - rolę gra wspomnienie dawnych
"rycerskich" czasów, w których kobiety były obiektem westchnień,
cudownymi stworzeniami do uwielbienia. W konfrontacji z nienasyconymi
wampirami emocjonalnymi, którymi stały się dzisiaj, doprawdy można
wymięknąć. Mężczyzna niewychowany na drania, który liczy się z
kobietami i szanuje je - wypada na śmietnik historii z lalką, która
jest jego wyidealizowanym obrazem partnerki.

S.

32. Data: 2009-02-20 14:53:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2009 06:43:50 -0800 (PST), p...@p...fm napisał(a):

> (...)Mężczyzna niewychowany na drania, który liczy się z
> kobietami i szanuje je - wypada na śmietnik historii z lalką, która
> jest jego wyidealizowanym obrazem partnerki.

Tia, to ci ideał: można brać , kiedy się chce i prać, kiedy się chce i
przynieść sobie ile się chce innych...
Istnie karkołomna teoryjka ideału kobiety dla nie-drania :-/

33. Data: 2009-02-20 15:02:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> roszczeniowa postawa współczesnych kobiet wobec mężczyzn(...)a potem kochanek -

No tak - chcą, żeby się zaraz żenił, rodzinę utrzymywał, bronił przed
atakującym psem czy menelem i takie tam babskie fanaberie :->

34. Data: 2009-02-20 15:18:10

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@p...fm> napisał:

> roszczeniowa postawa współczesnych kobiet wobec mężczyzn,
> zarówno matek - żądających absolutnej miłości i zamykających
> swojego ukochanego synka przed światem, a potem kochanek

A gdzie w tej litanii złe żony?

> - obciążających facetów odpowiedzialnością ponad miarę i
> wciąż tylko narzekających, że mają "dużego chłopca" albo coś
> takiego.

Ty masz chyba jakieś traumy, co?
OIMW kochanki nie atakują zza węgła, tylko są zwykle próbą (i zwykle
nieudaną) ucieczki od prozy życia małżeńskiego. Rozwiązania problemów
w stałym związku za pomocą generowania przyszłych nowych problemów.
Chyba, że termin "kochanka" ma szersze znaczenie w Twojej wypowiedzi.

> trochę też - obawiam się - rolę gra wspomnienie dawnych
> "rycerskich" czasów, w których kobiety były obiektem
> westchnień, cudownymi stworzeniami do uwielbienia.

Nie wszystkie, nie wszystkie. Były też materacami do spuszczania się,
kiedy te z piedestału nie raczyły upuścić chusteczki.

> W konfrontacji z nienasyconymi wampirami emocjonalnymi,
> którymi stały się dzisiaj, doprawdy można wymięknąć.

Wystarczy mieć poczucie własnej wartości i wiedzieć czego - i kogo -
się szuka.

> Mężczyzna niewychowany na drania, który liczy się z
> kobietami i szanuje je - wypada na śmietnik historii z
> lalką, która jest jego wyidealizowanym obrazem partnerki.

A to dziwne, bo ja znam takich, którzy posiadając te cechy bynajmniej
na tym śmietniku nie są, wręcz przeciwnie, odnieśli sukces ewolucyjny.

--
Pozdrawiam - Aicha

35. Data: 2009-02-20 17:49:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

Tak to napewno jest jakieś zboczenie mentalne,wtrącanie sie w wybory
podejmowane za swoje własne życie ,przez kobiete,albo ocenianie
rzeczywistości tylko z zawężonego pola kotolicyzmu.Ci od lalek w
takiej perspektywie wydają sie bardziej sensowni.

36. Data: 2009-02-20 18:00:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie wiem, czym Wy się tak bulwersujecie: ten przynajmniej miał bezpośredni
> powód (czy mieszczący się w kryteriach naszych norm, to inna sprawa, ale
> dla niego istniejący); a mało to ludzi zabijających za nic? -

Ci kochający się z lalkami też mają powód. I to całkiem poważny.

Ewa

37. Data: 2009-02-20 18:35:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie p...@p...fm <p...@p...fm> tak oto plecie:

> [...]
> cudownymi stworzeniami do uwielbienia. W konfrontacji z nienasyconymi
> wampirami emocjonalnymi, którymi stały się dzisiaj, doprawdy można

O ja pierdziu!

Qra,

38. Data: 2009-02-20 18:43:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2009 19:00:05 +0100, medea napisał(a):

> Ci kochający się z lalkami też mają powód. I to całkiem poważny.
>
> Ewa

Tak: brak powodu.

39. Data: 2009-02-20 18:46:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
A może jednak te lalki są czym lepszym od kobiet,no bo jak się widzi
babusowaty baobab babi z zadem rozsadzającym,wypięty olbrzymio na wsze
strony-ratunku!,pękną szwy,trzaśnie,wywali się mięsem!...Gdzież
rzeźnik,który,by dał jej rady?
Kobiety starsze,tłuste.
Kobiety starsze,chude.
Spójrz,przechodniu,na te połcie...lub na te
piszczele...spójrz,proszę,czy widzisz?W rozkrowieniu rozwałkonionym
ohydy bezwstydnie bezczelnej jedno zachowało się z dawnych czasów,jak
wspomnienie.
Stópka...ani chuda,ani gruba i...przypatrz się...czyż nie podobna do
stópki twojej narzeczonej?Czy więc zrozumiałeś?Czy wiesz już,jaki
potęciał cielesnego cynizmu i jaka obojętność na brzydotę kryją się w
ślicznotce twojej?Urocze panny,wdzięczne mężatki,zalecajcie mamom aby
siedziały w domu,niech was zanadto nie demaskują!
Tak więc kobietę odrzuca się z symbolu piękna ,jako tą co piękno
zabija,przez rodzenie,bo piękno nie może być interesowne i na cynizm
cielesny po urodzeniu.

40. Data: 2009-02-20 19:09:54

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4917848

> A ja mam pytanie - co czujecie, kiedy oglądacie takich ludzi?
Nie bylam w stanie tego ogladac. Bylo mi niedobrze.
Wytrzymalam niecale 4 min.

> Nawet nie wiem, jak ich określić - upośledzonych emocjonalnie?

Wg. mnie tak. Chorzy i uposledzeni/niedorozwinieci emocjonalnie.

> Bo mi się robi dobrze, nie wiem czy to wstręt, obrzydzenie, czy coś
> innego, jakaś taka gorzkość w gardle. Nie potrafię im współczuć nawet.

Odczuwalam mdlosci i cos w rodzaju wstretu, chociaz dokladnie nie umiem
nawet
opisac swoich odczuc. Wspolczuje tym ludziom. Zdaje sobie sprawe z tego, ze
choroba/odchylka, na ktora nie maja do konca wplywu. Chociaz... Wlasnie,
czy takie przypadki sie leczy? Nie wbrew pacjentowi, oczywiscie, ale czy
ktorys z nich bylby w stanie w ogole wyrazic chec zmiany swoich zachowan?

Pozdrawiam,
F.

Biskup nie jest Bogiem
nic nie piszecie?
Brytyjski eurosceptycyzm
MYSLALEM, ZE MNIE JUZ NIC NIE ZASKOCZY...
prawo jazdy złapali