Re: Guz mózgu

Data: 2002-02-26 18:35:39
Temat: Re: Guz mózgu
Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

Jester wrote:

> Witajciedrodzy grupowicze.
>
> Wczoraj u mojego Taty rozpoznano guza (3 cm pod płatem czołowo skroniowym) w
> czwartek ma mieć już operację. I dlatego mam wielką proźbę - czy może ktoś
> podać mi jakieś info o tej dolegliwości w necie, oraz:
> Jak poważna jest to operacja,
> czy możliwe są późniejsze przeżuty,
> ile czasu może potrwać taka operacja
> jakie mogą być komplikacje,
> oraz czy możliwe jest późniejszy pełny powrót do zdrowia.
> Za każdą udzieloną pomac serdecznie dziękuję.

Porozmawial na oddziale i z chirurgami.
Moja sasiadka miala operacje glowy (chyba guza), potem przebywala w
szpitalu, wrocila do domu, w miedzyczasie zmarl jej maz,
potem poczula sie gorzej, wrocila do szpitala i teraz zmarla 2 dni temu.

Po pogrzebie zapytam jej syna co to wlasciwie bylo.

Jacek
(Internet Curling Club)

Jezeli