Re: HANBA ! HANBA ! HANBA !

51. Data: 2009-11-19 15:56:13

Temat: Re: HANBA ! HANBA ! HANBA !
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Jedna z wielu jajonośnych...

Mnie nie pasuje. Tamte są przez "ku". I nie mają celnych Qripost.

michał

52. Data: 2009-11-19 15:58:37

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo wrote:

> o'kay zaczynam czytac ten watek ;)

O, ja pierdolę! To o mnie! :D

michał

53. Data: 2009-11-19 16:03:02

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> taa, rzeczywiście. mich to taki wręcz cymbał brzmiący :)

No to sobie porównaj:
Miiiiich... michmichmich miiiiich!
Treeeee... tretretre treeeeee!

Moim zdaniem zdecydowanie wygrywam na subtelności. :)

michał

54. Data: 2009-11-19 18:43:01

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeciwnie do "Katarzyny"), a może tylko jako "zakatarzoną" czy coś w tym
> typie... czyli ogólnie jako nikogo wartego uwagi.

czyli zupełnie inaczej niż XL Ikselka.

kiwiko

55. Data: 2009-11-19 18:46:30

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> No to sobie porównaj:
> Miiiiich... michmichmich miiiiich!
> Treeeee... tretretre treeeeee!
>
> Moim zdaniem zdecydowanie wygrywam na subtelności. :)

hahaha!
jak kuń brzmisz :)

56. Data: 2009-11-19 19:06:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> q brzmi dobrze. ale jeszcze lepiej qr....!

Nie miałam śmiałości pisać qr...

Qra, nieśmiała qr, nie śmiała

57. Data: 2009-11-19 21:10:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Nov 2009 19:43:01 +0100, kiwiko napisał(a):

> czyli zupełnie inaczej niż XL Ikselka.
>
> kiwiko

Na pewno jak kiwiko: ni "ki", ni "ko", a w ogóle kto to "wi"?
--

Ikselka.

58. Data: 2009-11-19 21:52:28

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> hahaha!
> jak kuń brzmisz :)

Ale nie jak stupiędziesięcioletni wiatrak na widok turbiny wiatrowej. :)

michał

59. Data: 2009-11-19 22:17:54

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:
> [...]
>>> i

> Ale nie jak stupiędziesięcioletni wiatrak na widok turbiny wiatrowej. :)

mi tam się kojarzy z piłką nożną.
trezege :)

60. Data: 2009-11-19 22:26:03

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> No dobra... skoro już robisz coming out, to się przyznaj: TŻ nazywa się
> Paulinka, a Ty?????!!!

Ja nie mam imienia, on mi szepce do ucha, a ja jestem zwykłą
stenotypistką ;)

--

Paulinka

REFLEKSJA