HIV a AIDS

31. Data: 2009-08-11 21:58:48

Temat: Re: HIV a AIDS
Od: Lech Trzeciak <l...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

PS: zapomniałem podać źródło:

Keele BF i wsp.: Increased mortality and AIDS-like immunopathology
in wild chimpanzees infected with SIVcpz. Nature 2009; 460: 515-519

32. Data: 2009-08-12 08:43:17

Od: Lech Trzeciak <l...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> ps. prostytutki nie są grupą ryzyka o ile nie zażywają narkotyków, więc
> przestań je dyskryminować.

Zmień leki lub dietę, bo piszesz od rzeczy.

Leszek

33. Data: 2009-08-12 08:51:03

Od: Lech Trzeciak <l...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> ale nie miałby z tego też żadnej korzyści. Co z tego, że choroba się u niego
> nie rozwinie?

No pewnie... Więc znowu przypomnę, że gdy Marshall i Warren odkryli
Helicobacter pylori i nikt nie chciał im wierzyć, że to czynnik
patogenny owrzodzeń przewodu pokarmowego (argumentacja mniej więcej taka
sama, jak w przypadku Duesberga - że to skutek, a nie przyczyna
choroby), Marshall łyknął sobie trochę bakterii i rozwinęły się u niego
typowe objawy zapalenia śluzówki żołądka. I dlatego Marshall dostał
Nobla - bo odkrył bakterię i udowodnił jej chorobotwórczość, nie cofając
się nawet przed nieprzyjemnymi doświadczeniami na sobie samym. Duesberg
na tym tle niestety wypada blado (żeby nie powiedzieć, że tchórzliwie) i
dlatego na Nobla liczyć nie może...

PS: z Helicobacterem jest tak, że nie każdy, który go ma, jest chory.

W krajach cywilizowanych jest kilka do kilkudziesięciu milionów
> pozytywnych osób, u których choroba się nie rozwija.

Bo biorą leki przeciwwirusowe...
Bo choroba ma długi okres utajenia...
Bo niektórzy są genetycznie oporni...

Leszek

34. Data: 2009-08-12 13:57:27

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech Trzeciak <l...@z...pl> napisał(a):

> Żaden? Świadczyć to może o tym, że:
> 1) jesteś jeszcze w bardzo młodym wieku (za czym przemawiałaby także
> niewielka wiedza i nieproporcjonalnie wielka buta)

a jesteś pełnoletni?

> 2) selektywnie dobierasz znajomych albo bardzo płytko ich poznajesz
>
> Bo widzisz, ja - być może z racji wyuczonego zawodu - wiem o przypadkach
> MALEŃKICH DZIECI wśród moich znajomych, które stale biorą jakieś leki z
> ważnych powodów. Wiem też, że ludzie na ogół się tym nie chwalą, ale
> naprawdę bliscy ich znajomi o tym po prostu wiedzą.

sorki, ale nie koleguję się z maleńkimi dziećmi.

35. Data: 2009-08-12 14:06:52

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> się nawet przed nieprzyjemnymi doświadczeniami na sobie samym. Duesberg
> na tym tle niestety wypada blado (żeby nie powiedzieć, że tchórzliwie) i

to co z tym lekarzem, który przed kamerami nakłuł się igłą z krwią pozytywnego
hemofilika? Gdzie jego Nobel?

> W krajach cywilizowanych jest kilka do kilkudziesięciu milionów
>
> Bo biorą leki przeciwwirusowe...
> Bo choroba ma długi okres utajenia...
> Bo niektórzy są genetycznie oporni...

leków nie bierze się, póki choroba się nie rozwinie - taka jest zasada. A
choroba się u nich nie rozwija, bo ta choroba rozwija się praktycznie tylko u
narkomanów*. I praktycznie tylko w grupie narkomanów* są nowe zachorowania.

*narkomanów i oczywiście innych osób poddanych / poddających się silnemu
działaniu immunosupresyjnemu.

36. Data: 2009-08-12 14:12:03

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zmień leki lub dietę, bo piszesz od rzeczy.

..a jak fakty nie pasują do teorii, tym gorzej dla faktów?

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2756346

wyszukaj sobie pełen tekst

i kilkadziesiąt podobnych badań

a w ogóle to ciekawy artykuł:

http://gnn.tv/print/3739/There_Will_Be_No_Heterosexu
al_AIDS_Epidemic_Experts_Admit

37. Data: 2009-08-12 14:13:46

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

(ciach)

ok, ale co to ma wspólnego z HIV?

38. Data: 2009-08-12 14:18:00

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech Trzeciak <l...@z...pl> napisał(a):

no, narozpisywałeś się waćpan, narozpisywałeś

a pytanie było (i jest) bardzo proste

poszukują dowolnego dowodu na istnienie wirus HIV albo zakaźności choroby
zwanej AIDS.

To naprawdę bardzo proste, starczy podać przykłady zdrowych ludzi, którzy się
zarazili a potem zachorowali. Cmon, takich osób powinno być dziesiątki
tysięcy, gdzie one są?

Albo chociażby takie doświadczenie, jak zakażenie wirusem limfocytów pobranych
od zdrowego dawcy, bez obecności polibrenu. 25 lat walki z wirusem, pewnie
ktoś już sprawdził, że wirus zakaża limfocyty zdrowego człowieka i się
rozmnaża, gdzie mogę przeczytać opis doświadczenia?

39. Data: 2009-08-12 18:05:50

Od: Lech Trzeciak <l...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> sorki, ale nie koleguję się z maleńkimi dziećmi.

Nie było mowy o kolegowaniu się z maleńkimi dziećmi, wystarczy mieć
dobrych znajomych z maleńkimi dziećmi. Grupa twoich znajomych jest
ewidentnie NIEREPREZENTATYWNA (nie zawiera chorych ludzi), ale na jej
przykładzie próbujesz udowodnić, że ludzie są generalnie zdrowi. Szkoda
tylko, że większość ludzi nie umiera na zdrowie, tylko na jakąś chorobę,
ale to się w twojej głowie nie mieści (?)

Leszek

40. Data: 2009-08-12 18:11:17

Od: Lech Trzeciak <l...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:
> (ciach)
>
> ok, ale co to ma wspólnego z HIV?

Są powody, by o tym mówić w kontekście HIV.

Pierwszy: najwidoczniej jednak istnieje wirus, który demoluje układ
odpornościowy zupełnie zdrowego wcześniej zwierzęcia (żyjącego w
naturze, nie mającego kontaktu z toksycznymi substancjami, narkotykami
etc.).

Drugi: ten wirus jest najbliższym krewnym HIV1

Trzeci: objawy, jakie powstają po zakażeniu niektórych szympansów przez
SIVcpz są baaaardzo podobne do objawów, jakie - jak uważa większość
badaczy - powoduje zakażenie HIV1 u ludzi.

Leszek

Problem po urazie stawu kolanowego - długi opis
Chodzenie o kuli.
Nagonka na solaria.
profilaktyka na urlopie
Bol w okolicy szyi i krtani?