Bol w okolicy szyi i krtani?

1. Data: 2009-07-28 16:07:07

Temat: Bol w okolicy szyi i krtani?
Od: "jh" <N...@r...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od tygodnia coraz bardziej doskwiera mi nieregularny ból po prawej stronie
szyi - mniej więcej na wysokości krtani. Zaczęło się od bardzo
nieregularnych "pobolewań", potem przy gwałtowniejszych ruchach głową w
górę, czy dół, na boki, jak uciskam - też nie boli. Teraz jest tak, że
pojawia się jeszcze częściej. Nie boli mnie gardło, nie jestem przeziębiony,
nie bolą mnie zęby, zawiać mnie też raczej nie miało gdzie, jeśli już to
prędzej z lewej strony - w samochodzie. Mam wrażenie, że miejsce bólu jest
coraz szersze - od podstawy szyi, aż po szczękę. Byłem wczoraj u lekarza.
Nie stwierdził, że to gardło, węzły chłonne niby też nie powiększone.
Dostałem Ibuprofen-Pabi (3x dziennie po dwie tabletki) - z mojego opisu, co
i jak boli i zaglądania w gardło wynikało, że to raczej nadwyrężenie mięśnia
szyjnego. Nie wiem, nie nosiłem niczego ciężkiego, żadnych ciężkich prac
fizycznych. Pytałem o prześwietlenie - niby nie ma potrzeby. Po 6 tabletkach
nie zauważyłem żadnej zmiany. Z tymi ruchami gwałtownymi jest też tak - że
są momenty, kiedy nic się nie dzieje, nawet jak macham łepetyną na lewo i
prawo. Pewnie nikt diagnozy przez Internet nie postawi, ale może jakieś
sugestie, co powinienem zbadać?

Jacek

2. Data: 2009-07-28 21:06:43

Temat: Re: Bol w okolicy szyi i krtani?
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jh pisze:
> [...]
> są momenty, kiedy nic się nie dzieje, nawet jak macham łepetyną na lewo i
> prawo. Pewnie nikt diagnozy przez Internet nie postawi, ale może jakieś

Prześwietl kręgosłup szyjny.
Ale może to być np. zwykłe zawianie, przeciąg. Na noc natrzyj szyję
spirytusem kamforowym (bardzo pomaga).

--
animka

3. Data: 2009-07-29 06:48:11

Od: "jh" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
> Prześwietl kręgosłup szyjny.

No właśnie lekarz stwierdził, że nie ma potrzeby. A czy robi się USG krtani
i ma to jakiś sens? Trochę chyba się zestresowałem tym, bo wczoraj oprócz
tego bólu pojawił mi się ścisk w gardle - mniej więcej tak, jak pół godziny
po gastroskopii ;)

> Ale może to być np. zwykłe zawianie, przeciąg. Na noc natrzyj szyję
> spirytusem kamforowym (bardzo pomaga).

Spróbuję, dzięki.

Jacek

Czy Bog "fabrykuje" okreslone fakty lub dowody aby z ich pomoca osiagac nadrzedne boskie cele (JP)
Poszukuję nr 14 "Zioła dla zdrowia i urody"
poszukuję nr 14 zioła dla zdrowia i urody
o pasożytach -- prawda czy fałsz?
Mieszane źródła oświetlenia a degradacja wzroku.