HIV i nobel

1. Data: 2008-10-13 19:23:10

Temat: HIV i nobel
Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Na wstępnie zaznaczę, że nie mam żadnego wykształcenia medycznego i stąd
te pytanie - ostatnio nobla dostała osoba/osoby, które WYIZOLOWAŁY
wirusa HIV. A ja słyszałem, że nikt jeszcze nie wyizolował takiego
wirusa, ba, nawet nie wiadomo dokładnie jak on wygląda. Wszystkie obrazy
tego wirusa to "wizje artystyczne".
Czy jest to prawdą??

Pozdrawiam, Krzysiek

2. Data: 2008-10-13 19:37:24

Temat: Re: HIV i nobel
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> HIV. A ja słyszałem, że nikt jeszcze nie wyizolował takiego wirusa, ba,
> nawet nie wiadomo dokładnie jak on wygląda. Wszystkie obrazy tego wirusa
Nie wiem, ale w tv pokazywali już baaaaaardzo dawno,
jak jeszcze nie drosłam od ziemi(25 lat temu albo dawniej?).

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo

3. Data: 2008-10-13 20:07:46

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

OneiroO wrote:

> [...]
> wirusa HIV. A ja słyszałem, że nikt jeszcze nie wyizolował takiego
> wirusa, ba, nawet nie wiadomo dokładnie jak on wygląda. Wszystkie obrazy

nie pierwszy i nie ostatni raz nobla przyznali za gówno. Nikt nigdy wirusa
nie wyizolował. Po prostu facet dał zarobić kupę kasy koncernom
farmaceutycznym i za to koncerny dały łapówę komitetowi.

Nie tylko nie wiadomo, jak wirus wygląda, ale nawet nie wiadomo czy on tak
naprawdę w ogóle istnieje. Statystyczne porównanie osób z pozytywnym testem
na obecność wirusa HIV oraz osób u których rozwija się AIDS przeczy tezom o
jego istnieniu.

Ostatnio pojawiła się ciekawa teoria - że wirus HIV tak naprawdę zaraża
przede wszystkim bakterie w układzie pokarmowym, po czym zasypuje organizm
ludzki pewnym specyficznym białkiem (a konkretnie to te bakterie zasypują),
przez co organizm zaczyna produkować więcej i więcej specyficznych
limfocytów T4 - jako że to białko jest "komunikatorem" który daje sygnał,
że takie właśnie limfocyty należy produkować.

Teoria autorstwa naszego polskiego uczonego, zdaje się że już setki osób
zostało błyskawicznie z AIDS wyleczone po zastosowaniu odpowiedniej
terapii, ale jako że jej sprawdzenie i ewentualne potwierdzenie
doprowadziłoby do gigantycznych strat finansowych koncernów
farmaceutycznych - nikomu do sprawdzania się nie spieszy.

4. Data: 2008-10-13 20:30:52

Od: "Jaroslaw Kazimierz Grzyb" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"tomek wilicki" <t...@w...pl> wrote in message

> [...]
> doprowadziłoby do gigantycznych strat finansowych koncernów
> farmaceutycznych - nikomu do sprawdzania się nie spieszy.

W książce do immunologi klinicznej pod redakcją M.L. Kowalskiego wyraźnie
pisze, iż wirus HIV 1 i 2 należą do rodziny Lentivirinae a skwalifikowano je
tam na podstawie analizy genetycznej, co jest możliwe tylko przy
wyizolowaniu wirusa. Wyrużniono subtypy tego wirusa i myśle, ze teorie które
mówią o tym, iż nie ma takiego wirusa idą daleko za tym, co potwierdzają
badania lekarskie, mikrobiologiczne i epidemiologiczne.

Jaroslaw Kazimierz Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com

5. Data: 2008-10-14 00:20:52

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaroslaw Kazimierz Grzyb wrote:

> Wyrużniono subtypy tego wirusa

Może i wyrużniono, ale w medycynie wirusa trzeba wyróżnić - a tego nie
zrobiono.

6. Data: 2008-10-14 13:38:00

Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może i wyrużniono, ale w medycynie wirusa trzeba wyróżnić - a tego nie
> zrobiono.

Zauważyłem że jeżeli osoba kompletnie nie ma argumentów w dyskusji to często
chwyta się błędów ortograficznych lub gramatycznych w postach oponenta.
Czy na merytoryczne po prostu mózg jej się od niewłaściwej diety za bardzo
skurczył (to akurat potwierdzone badaniami)? ;)

Konrad

7. Data: 2008-10-14 14:13:56

Od: "Jaroslaw Kazimierz Grzyb" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"tomek wilicki" <t...@w...pl> wrote in message

> Może i wyrużniono, ale w medycynie wirusa trzeba wyróżnić - a tego nie
> [...]

Tym samym Pana posty trafiają na listę ignorowanych przezemnie, pozdrawiam.

8. Data: 2008-10-14 21:28:12

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad wrote:

> [...]
> oponenta. Czy na merytoryczne po prostu mózg jej się od niewłaściwej diety
> za bardzo skurczył (to akurat potwierdzone badaniami)? ;)

sorki, ale jaki argument można mieć gdy analfabeta wyjeżdża z tezą "ale w
książeczce przeczytałem"? Może u niego w gimnazjum w dyskusji przerzuca się
takimi argumentami, ale to nie gimnazjum. U mnie na murze ktoś napisał, że
Elvis żyje, to czegoś dowodzi oprócz może faktu, że każdy może napisać
każdą bzdurę która mu do głowy akurat przyjdzie?

Jakbyś miał mózg odpowiedniej wielkości, to zapewne byś się zorientował
wcześniej i nie robił z siebie pośmiewiska, no ale widocznie od
niewłaściwej diety pozapychały się tłuszczem tętnice (co akurat
potwierdzają liczne badania).

9. Data: 2008-10-15 06:08:49

Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> sorki, ale jaki argument można mieć gdy analfabeta wyjeżdża z tezą "ale w
> książeczce przeczytałem"?

Może odpowiedziałbym "Tomkowi" ale z "tomkiem (!)" rozmawiać nie będę - na
początek zapytaj pani od polskiego w swoim gimnazjum jak sie pisze imiona a
potem spróbuj zjeść coś normalnego - mózg ci od jednego razu do normy
jeszcze nie wróci ale za to humor poprawi.

Konrad

10. Data: 2008-10-15 15:04:20

Od: MacAaron <r...@s...niet.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki:

> [...]
> Elvis żyje, to czegoś dowodzi oprócz może faktu, że każdy może napisać
> każdą bzdurę która mu do głowy akurat przyjdzie?

A ty skąd czerpiesz wiedzę, że wirusa nie wyizolowano i że ileś osób
wyleczono z AIDS?

MacAaron

kamienie żółciowe a cudowne, bezoperacyjne sposoby ich usunięcia
stilnox i libido
Odsłonięte szyjki zębowe
Dziwaczne nasienie
Zmiany skórne na dłoni-ZDJĘCIE