Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Hamerykańskie KODy 271 w pierdlu po jednym dniu pajacowania:) Re: Hamerykańskie KODy 271 w pierdlu po jednym dniu pajacowania:)

Re: Hamerykańskie KODy 271 w pierdlu po jednym dniu pajacowania:)

Data: 2017-01-24 06:25:59
Temat: Re: Hamerykańskie KODy 271 w pierdlu po jednym dniu pajacowania:)
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

Pszemol pisze:
> "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> wrote in message

> Pytałeś mnie czy Trump już zdążył naruszyć prawo - odpowiedziałem
> Ci. Oto przykład:
> https://www.scribd.com/document/337344113/CREW-vs-Do
nald-J-Trump Ty
> teraz zaczynasz szukać usprawiedliwienia dlaczego go naruszył...
>
> I na dodatek powtarzasz nieprzemyślane bzdury na temat jego
> rzekomego bycia "odszczepieńcem" niezależnym od establiszmentu,
> podczas gdy jest to człowiek otoczony takim samym establiszmentem
> który krytykował w czasie kampanii. Fanatyczne uczucia miłości do
> Trumpa zasłaniają Ci oczy.

Mylisz realizm historyczny z fanatyzmem a strach przed nieznanym zalewa
Ci oczy i znosi Twoją zdolność logicznego myślenia. Boisz się stracić
pozycję, którą zajałeś dzięki różnym machinacjom i to jest właśnie ten
strach przed nieznanym. A Trump nie tylko, że dostrzegł konieczność
dokonania zmian w Ameryce to jeszcze na dodatek odważył się to wdrażać w
czyn. A to czy wytrwa i czy mu przypadkiem ktoś łba nie rozwali to już
insza inszość. On wie, że jest zle i chce to zmienić.

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud