Hamerykańskie KODy 271 w pierdlu po jednym dniu pajacowania:)

1. Data: 2017-01-21 15:29:50

Temat: Hamerykańskie KODy 271 w pierdlu po jednym dniu pajacowania:)
Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W PL możeta se tuptać do woli, do zmęczenia materiału.

https://www.thesun.co.uk/news/2665370/washington-tur
ned-into-war-zone-as-running-street-battles-rage-bet
ween-anti-trump-protesters-and-police/

2. Data: 2017-01-22 15:45:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<v...@g...com> wrote in message
ps.com...
> W PL możeta se tuptać do woli, do zmęczenia materiału.
>
> https://www.thesun.co.uk/news/2665370/washington-tur
ned-into-war-zone-as-running-street-battles-rage-bet
ween-anti-trump-protesters-and-police/

Emocje chyba ludzi trochu poniosły...
Co innego jest spalić swoją koszulkę z napisem Donald Trump
a co innego jest rozbić komuś szybę w wystawie sklepowej
czy podpalić komuś limuzynę.

Z Twojego tonu wypowiedzi wnioskuję, że jak uznasz że rząd
Ci nie odpowiada to będziesz siedział cichu, niezależnie od
tego jak bardzo rząd będzie naruszał prawo czy swobodę ludzi?

3. Data: 2017-01-22 16:26:40

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> [...]

> odpowiada to będziesz siedział cichu, niezależnie od tego jak bardzo
> rząd będzie naruszał prawo czy swobodę ludzi?

To Trump już cokolwiek naruszył że lewacy ruszyli do ataku?

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

4. Data: 2017-01-22 22:52:47

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> wrote in message
ps.com...

ned-into-war-zone-as-running-street-battles-rage-bet
ween-anti-trump-protesters-and-police/

> To Trump już cokolwiek naruszył że lewacy ruszyli do ataku?

Już zdążył... zachował udziały w swych prywatnych firmach
przyjmując tytuł prezydenta, a więc naruszył Konstytucyjny
paragraf o unikaniu konfliktu interesów.

5. Data: 2017-01-23 05:41:57

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> [...]

> Już zdążył... zachował udziały w swych prywatnych firmach przyjmując
> tytuł prezydenta, a więc naruszył Konstytucyjny paragraf o unikaniu

A co miał z tym wszystkim zrobić? Już teraz widać co by się działo gdyby
stał się całkowicie ekonomicznie uzależniony od lewaków i od swoich
rodzinnych pięknoduchów.

6. Data: 2017-01-23 13:53:35

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> A co miał z tym wszystkim zrobić?

To co robili inni kandydaci na prezydenta przed nim.

7. Data: 2017-01-23 16:27:21

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> A co miał z tym wszystkim zrobić?

Gdyby nic nie miał, też by kwiczeli jak w PL, że dzieci nie ma,
że konta niema, że prawa jazdy nie ma.

Nie wiesz? Demokracja jest tylko wtedy gdy wygra swojak:)

8. Data: 2017-01-23 19:00:56

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> wrote in message

> To co robili inni kandydaci na prezydenta przed nim.

A może dodasz jeszcze jak na tym ci "inni" wyszli...?

9. Data: 2017-01-23 19:05:43

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com pisze:

> Gdyby nic nie miał, też by kwiczeli jak w PL, że dzieci nie ma, że
> konta niema, że prawa jazdy nie ma.
>
> Nie wiesz? Demokracja jest tylko wtedy gdy wygra swojak:)

Wypisz wymaluj POkracja.

Albo ta "lepsza" kEUrwokracja. ;-)

10. Data: 2017-01-23 19:26:37

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> A może dodasz jeszcze jak na tym ci "inni" wyszli...?

Czyli "nie będę przestrzegał obowiązującego prawa bo mi się to nie opłaca?"

Sedno!
To, co zostało z Lecha.
Petru - "ekonomista" .
Swołocz.