Swołocz.

1. Data: 2017-01-18 09:57:40

Temat: Swołocz.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za to swołoczy należy się czapa:

http://m.niezalezna.pl/92396-ujawniono-plan-po-i-now
oczesnej-chcieli-zagranicznej-interwencji-w-polsce

"Na jaw wychodzą zupełnie nowe fakty związane z kulisami protestu w Sejmie
i okupacji mównicy na sali sejmowej. Okazuje się, że już 16 grudnia
posłowie Platformy Obywatelskiej i Nowoczesnej mieli gotową treść apelu
opozycji parlamentarnej, w którym wezwano by Radę Europy oraz Parlament
Europejski do interwencji w Polsce.

Jak informuje tygodnik ,,Do Rzeczy" choć apel był już przygotowany do
podpisu, poparcia tej inicjatywy odmówili liderzy Kukiz'15 i PSL. Stało się
więc jasne, że zagranicznej interwencji w Polsce żądałaby tylko Platforma
Obywatelska i Nowoczesna.

Zamysł inicjatorów całej akcji zakładał wydanie ,,wspólnego apelu opozycji"
już po rozpoczęciu okupacji w Sejmie. Pretekstem miałaby być kwestia obrony
wolności słowa i wolnych mediów.

Kulisy negocjacji mających doprowadzić do podpisania apelu przez wszystkich
liderów partii opozycyjnych ujawnia tygodnik ,,Do Rzeczy". W treści
oświadczenia chciano wezwać Brukselę do ,,pilnej interwencji i zajęcia się
sytuacją w Polsce".

Jak się okazuje, w spotkaniu dotyczącym apelu opozycji uczestniczyli:
Ryszard Petru, Grzegorz Schetyna, Władysław Kosiniak-Kamysz oraz Sylwester
Chruszcz i Agnieszka Ścigaj, który reprezentowali ruch Kukiz'15. To właśnie
przedstawiciele Kukiz'15 i lider ludowców potwierdzają, że takie spotkanie
miało miejsce, a treść apelu była z góry przygotowana i miała im zostać
narzucona.
- Uderzyło mnie, że pismo było już gotowe. Chodziło tylko o to, żebyśmy
się pod nim podpisali. Co pod nim było? Ocena sytuacji w Polsce, slogany o
zagrożeniu dla demokracji, rosnącym faszyzmie i apel do instytucji
brukselskich o natychmiastowe zajęcie się tym, co dzieje się w Polsce i
interwencję . Prędzej poprosilibyśmy o pomoc Belzebuba niż Brukselę o
bratnią interwencję - mówi w rozmowie z tygodnikiem ,,Do Rzeczy" poseł
Sylwester Chruszcz.
Poza ruchem Kukiz'15 poparcia i złożenia podpisu pod apelem odmówił również
lider PSL Władysław Kosiniak-Kamysz, który oświadczył, że nie ma zamiaru
brać udziału w działania, które ,,prowadzą do tego by zewnętrzne instytucje
czy organizacje ingerowały w wewnętrzne sprawy Polski"."

Są skończeni.

--
XL

2. Data: 2017-01-18 12:50:38

Temat: Re: Swołocz.
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
pl...

Ano swołocz pisoska fałszująca dokumenty

3. Data: 2017-01-18 13:49:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> brać udziału w działania, które ,,prowadzą do tego by zewnętrzne instytucje
> czy organizacje ingerowały w wewnętrzne sprawy Polski"."

I oczywiscie nie bylo sprawy, bo to przecież podła zmowa, to brzydki PSL i
Kukiz'15 kłamią - no jakże inaczej.

--
XL

4. Data: 2017-01-18 16:53:29

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
pl...

>I oczywiscie nie bylo sprawy, bo to przecież podła zmowa, to brzydki PSL i
>Kukiz'15 kłamią - no jakże inaczej.

isie iksela znów brzydko zesrała

5. Data: 2017-01-18 17:35:49

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-18 o 09:57, Ikselka pisze:
> Za to swołoczy należy się czapa:

Od kiedy pislamistów nazywasz swołoczą?
W końcu zmądrzałaś? Cud?

> [...]
> posłowie Platformy Obywatelskiej i Nowoczesnej mieli gotową treść apelu
> opozycji parlamentarnej, w którym wezwano by Radę Europy oraz Parlament

I bardzo dobrze. Trzeba się jakoś bronić przed wprowadzeniem dyktatury.

> Są skończeni.

Faszyści od dawna są skompromitowani. Niczego nowego nie odkryłaś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-01-18 17:36:44

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-18 o 13:49, Ikselka pisze:
> I oczywiscie nie bylo sprawy, bo to przecież podła zmowa, to brzydki PSL i
> Kukiz'15 kłamią - no jakże inaczej.

Pominęłaś PIS.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-01-18 19:47:14

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
> Ano swołocz pisoska fałszująca dokumenty

Bratnia interwencja, Unia Europejska interweniuje w Polsce i co jeszcze
można wcisnąć ciemnemu ludowi?

8. Data: 2017-01-18 20:04:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <j...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
>
> Bratnia interwencja, Unia Europejska interweniuje w Polsce i co jeszcze
> można wcisnąć ciemnemu ludowi?

Myszka Agresorka prawdę ci powie.

--
XL

9. Data: 2017-01-18 20:46:46

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Bratnia interwencja, Unia Europejska interweniuje w Polsce i co jeszcze
> można wcisnąć ciemnemu ludowi?

Ikseli? Wszystko, łyka homeopatie, ruchy antyszczepieniowe, antypapieski
katolicyzm, kiełbaski modelujące odrzutowiec, cokolwiek...

10. Data: 2017-01-18 20:48:08

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

a.pl...

>I bardzo dobrze. Trzeba się jakoś bronić przed wprowadzeniem dyktatury.

Srobrze, to są wymysły niezależnej od rozumu.

Kłamstewka. Drobne i drobniejsze
Już ponad 62 ml
Barachło w Sejmie.
Pucz - trailer
Katolicy, jak tam się czuje wasza pogarda do innych?