Katolicy, jak tam się czuje wasza pogarda do innych?

1. Data: 2017-01-14 17:34:40

Temat: Katolicy, jak tam się czuje wasza pogarda do innych?
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

http://www.deon.pl/religia/kosciol-i-swiat/z-zycia-k
osciola/art,26785,s-chmielewska-na-woodstocku-o-jezu
sie-uchodzcy-i-owsiaku67.html

"Ilość pogardy dla inaczej myślących, jaka się przelewa przez klawisze
katolików obrażających w imię obrony prawdy, poniżających i
pogardzających innymi, jest po prostu przerażająca."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2017-01-14 20:16:02

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-14 o 17:34, Kviat pisze:

> "Ilość pogardy dla inaczej myślących, jaka się przelewa przez klawisze
> katolików obrażających w imię obrony prawdy, poniżających i
> pogardzających innymi, jest po prostu przerażająca."

A ty z miłości do nich na ten temat piszesz?

3. Data: 2017-01-14 20:46:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

t-1 <t...@t...pl> wrote:

> A ty z miłości do nich na ten temat piszesz?

On jest ten "inny" :-))

--
XL

4. Data: 2017-01-14 21:36:14

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-14 o 20:16, t-1 pisze:

> A ty z miłości do nich na ten temat piszesz?

Wręcz przeciwnie.
Nie jestem katolikiem. Nie obowiązują mnie ich standardy. A już w
szczególności te chore.

Ja się pytam, dlaczego katolicy postępują wbrew temu co głoszą?

Pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2017-01-14 21:38:28

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-14 o 20:46, Ikselka pisze:

> On jest ten "inny" :-))

Czyli czytasz. :)
Oczywiście, że jestem inny. Przynajmniej odróżniam się od stada baranów.
A jak tam twoja katolicka pogarda do innych się czuje?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-01-14 21:57:56

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl...

>Ja się pytam, dlaczego katolicy postępują wbrew temu co głoszą?

Do grzechu każdy ma prawo, na tym polega chrześcijaństwo - ciągłej walce z
atawistycznym zwierzęciem w sobie. Gorzej, gdy ktoś deklaratywnie udaje
katolika i jednocześnie świadomie, celowo i uporczywie głosi antytezy
chrześcijaństwa jako jego własne - vide: iksela.

7. Data: 2017-01-14 22:03:05

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-14 o 21:36, Kviat pisze:

> [...]
> szczególności te chore.
>
> Ja się pytam, dlaczego katolicy postępują wbrew temu co głoszą?

Destrukcyjny wpływ lewactwa.

8. Data: 2017-01-14 22:07:32

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup

>Destrukcyjny wpływ lewactwa.

Ciekawe.

9. Data: 2017-01-15 00:41:08

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Jan 2017 21:36:14 +0100, Kviat wrote:

> Ja się pytam, dlaczego katolicy postępują wbrew temu co głoszą?
>
> Pozdrawiam Piotr

zeb sie takie chuje jakty pytaly

10. Data: 2017-01-15 00:54:40

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kviat wrote:

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Pan nie katolik, p. Piotrze? Musi byc ciezko..

--
Smart questions to stupid answers

Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Ocieplenie.
Gen czy mem - który z nich bardziej wpływowy?
sknerus.pl dla durniów.
Ksiądz psychol