Prawo do swobody wypowiedzi

1. Data: 2017-01-21 17:30:48

Temat: Prawo do swobody wypowiedzi
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Swoboda wypowiedzi ma zastosowanie nie tylko do informacji, czy idei, które
są odbierane przychylnie, albo postrzegane jako nieszkodliwe, lub obojętne,
lecz także do tych, które obrażają, oburzają" - podkreślił sędzia Dominik
Czeszkiewicz
https://oko.press/owacje-dla-sedziego-kod-uniewinnio
ny-oto-pelne-uzasadnienie-wyroku-waznego-dla-polskie
j-demokracji/

Czy Wy akceptujecie prawo innych ludzi do wyrażania swoich opinii?
Również tych nieprzychylnych lub obraźliwych? To trudne chyba...

A czy często używacie swojego prawa do wyrażania swoich opinii?

2. Data: 2017-01-21 18:01:29

Temat: Re: Prawo do swobody wypowiedzi
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.01.2017 um 17:30 schrieb Pszemol:
> [...]
> Również tych nieprzychylnych lub obraźliwych? To trudne chyba...
>
> A czy często używacie swojego prawa do wyrażania swoich opinii?

To sa dwie sprawy: prawo innych do wyrazania opinii oraz czy sie samemu
z niego korzysta. W drugim wypadku, czy np. potrafimy powiedziec "nie",
powiedziec nawet nieprzyjemna prawde (ze kogos nie lubimy, ze jest
brzydki, jest chory itd.). A wiec wyrazenie swojej opinii moze byc
czasem trudne.
W pierwszym przypadku tak, ale sa tego granice i musisz je znac. Masz
prawo powiedziec wszystko, ale mozesz narazic sie na ostracyzm, klopoty
z otoczeniem albo i z prawem prawnym lub cywilnym (gdy np. zarzucisz
komus malwersacje, bedziesz nawolywal do przestepstwa).
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

3. Data: 2017-01-21 18:11:05

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"silvio balconetti" <s...@i...invalid> wrote in message
> [...]
> otoczeniem albo i z prawem prawnym lub cywilnym (gdy np. zarzucisz komus
> malwersacje, bedziesz nawolywal do przestepstwa).

Są jeszcze inne "dwie sprawy" tutaj - to, że masz prawo wyrazić swoją
opinię oznacza tylko że z punktu widzenia prawa/rządu nie należy Ci
się np. prześladowanie ze strony rządu, nie należy kara więzienia, itp...
O to chodziło w zalinkowanej sprawie.

Drugą rzeczą jest to co pisałeś: ostracyzm, kłopoty u znajomych czy po
prostu konsekwencje bycia wolnym człowiekiem, z którymi się musisz liczyć.
Czy wolno Ci powiedzieć do szefa że uważasz go za idiotę? No wolno.
Ale konsekwencje będą chyba oczywiste.
Czy wolno Ci powiedzieć że uważasz prezydenta za idiotę? No wolno.
I Twoje prawo do swobody wypowiedzi oznacza, że prezydent nie może
Cię wrzucić do więzienia za to, że uważasz go za idiotę.

4. Data: 2017-01-21 19:39:46

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-21 o 17:30, Pszemol pisze:
> [...]
> Czeszkiewicz
> https://oko.press/owacje-dla-sedziego-kod-uniewinnio
ny-oto-pelne-uzasadnienie-wyroku-waznego-dla-polskie

Są takie idee, które obejmuje np. KK.

Z tego samego linka:
"Wolność wyrażania opinii podlega oczywiście wyjątkom, które należy
jednak interpretować w sposób ścisły, a konieczność zastosowania
jakichkolwiek ograniczeń musi być przekonująco uzasadniona. Powyższe
również jest zasadą orzecznictwa europejskiego, mówię o Trybunale Praw
Człowieka."

Pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2017-01-21 19:57:15

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:

> A czy często używacie swojego prawa do wyrażania swoich opinii?

Tu masz swobodę:
https://www.thesun.co.uk/news/2665370/washington-tur
ned-into-war-zone-as-running-street-battles-rage-bet
ween-anti-trump-protesters-and-police/

Chciałem sprawdzić czy siedzisz dalej w ameryce ale wyskakuje:
@eternal-september.org

Czujesz oddech Kaczyzmu na plecach?

6. Data: 2017-01-22 15:25:05

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<v...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Tu masz swobodę:
> https://www.thesun.co.uk/news/2665370/washington-tur
ned-into-war-zone-as-running-street-battles-rage-bet
ween-anti-trump-protesters-and-police/

Skomentuj... co o tym sądzisz?

> Chciałem sprawdzić czy siedzisz dalej w ameryce ale wyskakuje:
> @eternal-september.org

Zamiast się czaić i "sprawdzać" możesz po prosu zapytać jeśli Cię to
interesuje.
Tak, wciąż siedzę w Ameryce. Czemu to dla Ciebie istotne?

> Czujesz oddech Kaczyzmu na plecach?

Nie czuję. Przez ocean nie zioną oddechem.

7. Data: 2017-01-22 17:46:02

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 22 stycznia 2017 15:25:13 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> <v...@g...com> wrote in message
ps.com...

ned-into-war-zone-as-running-street-battles-rage-bet
ween-anti-trump-protesters-and-police/

> Skomentuj... co o tym sądzisz?

Histeria napędzana przez te same środowiska co w PL.

Trump to...
Kaczor to...

podstawić wg. uznania: faszysta/paranoik/agent putina/karakan/
pomarańczowy człowiek/rasita

> Tak, wciąż siedzę w Ameryce. Czemu to dla Ciebie istotne?

Nieistotne tylko pomocne, ułatwia poznanie perspektywy na jaka patrzy
pytający i pomaga w odpowiedzi.

> Nie czuję. Przez ocean nie zioną oddechem.

Czyli chciałeś tak sobie zagadać:) Chyba nie myślisz że większość
kupi twoje niepokoje kiedy w PL KODy mogą radośnie tuptać, a w usa
ostro się piorą?

Swoboda wypowiedzi? Chłopie, przez rok portale KODowe i te prowadzone
przez żydokomunę wyrastają jak grzyby po deszczu.
Jedyna cenzura w PL jaka kojarzę to zamykanie kont organizacjom
narodowym na fejsbuku i tłiterze, a poza tym można grzać
klawiaturę ile wlezie.

Co do tego konkretnego przypadku, tj darcia mordy przez KODy na
pisoskim występie. Darcia mordy być nie powinno, ale ciągania
po sądach za darcie mordy też nie. Wystarczyło krnąbrną staruszkę
wyprowadzić na zewnątrz.

Co do KODów, oni sami w rozpaczy już sami się kładą na ulicę i
poszkodowanych udają.

O wadze zadania świadczy fakt, że zjawił się tam nawet Najstarszy Kiejkut III
Rzeczypospolitej w osobie pana generała Marka Dukaczewskiego, na widok którego
(prijechał rewizor iz Pietierburga!) konfidenci wprost wychodzi z siebie, żeby
zademonstrować gorliwość w służbie; rzucali się pod i na samochody, a niejaki pan
Diduszko, którego żona w cywilu współpracuje z ,,Krytyką Polityczną" (redaktor
Sierakowski swoim zwyczajem nie odważył się osobiście, tylko tchórzliwie wysłał
najmitów), nawet udawał trupa.

I obrazek.
http://wolnosc24.pl/wp-content/uploads/2016/12/prowo
.jpg

8. Data: 2017-01-22 18:17:10

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-22 o 17:46, v...@g...com pisze:

> Histeria napędzana przez te same środowiska co w PL.
>
> Trump to...
> Kaczor to...

PO to...

> podstawić wg. uznania: faszysta/paranoik/agent putina/karakan/
> pomarańczowy człowiek/rasita

podstawić wg. uznania: lewak/homo/agent putina

> Swoboda wypowiedzi? Chłopie, przez rok portale KODowe i te prowadzone
> przez żydokomunę wyrastają jak grzyby po deszczu.

Niestety, również faszystowskie.

> Jedyna cenzura w PL jaka kojarzę to zamykanie kont organizacjom
> narodowym

Faszystowskim, ksenofobicznym, rasistowskim. Ziejących nienawiścią do
innych ludzi, nawołujących do łamania praw człowieka.

> na fejsbuku i tłiterze, a poza tym można grzać
> klawiaturę ile wlezie.

Nie rozumiesz słowa "cenzura".
Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

> Co do tego konkretnego przypadku, tj darcia mordy przez KODy na
> pisoskim występie. Darcia mordy być nie powinno,

Powiedz to wyznawcom pisowskim.

> ale ciągania
> po sądach za darcie mordy też nie. Wystarczyło krnąbrną staruszkę
> wyprowadzić na zewnątrz.

Albo opublikować wizerunki protestujących.

> Co do KODów, oni sami w rozpaczy

Pislamiści są w rozpaczy. Stąd ich nerwowe i niezgodne z prawem reakcje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-01-22 21:46:46

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Niestety, również faszystowskie.

We włoszech i niemczech mein kampf schodzi z półek i robią ciągle dodruk,
czy w PL

> Nie rozumiesz słowa "cenzura".
> Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

Jeżeli nie umiesz wytłumaczyć, po co odpowiadasz?

> Albo opublikować wizerunki protestujących.

Porównujemy porównywalne, czyli darcie mordy za pis i darcie mordy za peło:
https://youtu.be/PvnhYgF2G3I?t=1m37s

Co do publikowania wizerunku - owszem lekkie przegięcie,
jak ktoś pcha się przed kamerę musi się liczyć z tym że jego ryjek pójdzie w świat.
Co do ciągania ich po sądach to Ty przeginasz.

10. Data: 2017-01-22 23:54:42

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-22 o 21:46, v...@g...com pisze:

> We włoszech i niemczech mein kampf schodzi z półek i robią ciągle dodruk,
> czy w PL

Przecież napisałem: niestety.

> Jeżeli nie umiesz wytłumaczyć, po co odpowiadasz?

Wytłumaczyłem.
Czego nie zrozumiałeś?

> Porównujemy porównywalne, czyli darcie mordy za pis i darcie mordy za peło:

Porównujesz nieporównywalne.
Nie da się porównać darcia mordy przez faszystów: "jebać pedałów...", z
darciem mordy przez normalnych ludzi: "przecz z dyktaturą..."

> Co do publikowania wizerunku - owszem lekkie przegięcie,

I z Trybunałem Konstytucyjnym to tylko "lekkie przegięcie"... tak w
ogóle łamanie prawa i konstytucji przez obecnych rządzących to tylko
"lekkie przegięcie". TVPis to "lekkie przegięcie", misiewicze to "lekkie
przegięcie".
Inne przykłady "lekkiego przegięcia" znajdziesz samodzielnie.

> jak ktoś pcha się przed kamerę musi się liczyć z tym że jego ryjek pójdzie w świat.

Kompletnie nie ogarniasz w czym jest problem.

> Co do ciągania ich po sądach to Ty przeginasz.

Że co? Ja ich chcę ciągać po sądach? Ja opublikowałem listy gończe z
wizerunkami?
Widzę, że ci się mocno pogorszyło.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Hamerykańskie KODy 271 w pierdlu po jednym dniu pajacowania:)
Sedno!
To, co zostało z Lecha.
Petru - "ekonomista" .
Swołocz.