Re: Prawo do swobody wypowiedzi

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Prawo do swobody wypowiedzi
Date: Sun, 22 Jan 2017 08:25:05 -0600

<v...@g...com> wrote in message
news:44a47a67-6264-4ebd-8399-7d895aeba70b@googlegrou
ps.com...

> Tu masz swobodę:
> https://www.thesun.co.uk/news/2665370/washington-tur
ned-into-war-zone-as-running-street-battles-rage-bet
ween-anti-trump-protesters-and-police/

Skomentuj... co o tym sądzisz?

> Chciałem sprawdzić czy siedzisz dalej w ameryce ale wyskakuje:
> @eternal-september.org

Zamiast się czaić i "sprawdzać" możesz po prosu zapytać jeśli Cię to
interesuje.
Tak, wciąż siedzę w Ameryce. Czemu to dla Ciebie istotne?

> Czujesz oddech Kaczyzmu na plecach?

Nie czuję. Przez ocean nie zioną oddechem.