Re: Prawo do swobody wypowiedzi

Data: 2017-01-22 23:54:42
Temat: Re: Prawo do swobody wypowiedzi
Od: Kviat <null>

W dniu 2017-01-22 o 21:46, v...@g...com pisze:

> We włoszech i niemczech mein kampf schodzi z półek i robią ciągle dodruk,
> czy w PL

Przecież napisałem: niestety.

> Jeżeli nie umiesz wytłumaczyć, po co odpowiadasz?

Wytłumaczyłem.
Czego nie zrozumiałeś?

> Porównujemy porównywalne, czyli darcie mordy za pis i darcie mordy za peło:

Porównujesz nieporównywalne.
Nie da się porównać darcia mordy przez faszystów: "jebać pedałów...", z
darciem mordy przez normalnych ludzi: "przecz z dyktaturą..."

> Co do publikowania wizerunku - owszem lekkie przegięcie,

I z Trybunałem Konstytucyjnym to tylko "lekkie przegięcie"... tak w
ogóle łamanie prawa i konstytucji przez obecnych rządzących to tylko
"lekkie przegięcie". TVPis to "lekkie przegięcie", misiewicze to "lekkie
przegięcie".
Inne przykłady "lekkiego przegięcia" znajdziesz samodzielnie.

> jak ktoś pcha się przed kamerę musi się liczyć z tym że jego ryjek pójdzie w świat.

Kompletnie nie ogarniasz w czym jest problem.

> Co do ciągania ich po sądach to Ty przeginasz.

Że co? Ja ich chcę ciągać po sądach? Ja opublikowałem listy gończe z
wizerunkami?
Widzę, że ci się mocno pogorszyło.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr