Harmonet i plamienie

1. Data: 2004-01-27 08:45:53

Temat: Harmonet i plamienie
Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od prawie roku boire harmonet i do tej pory nie bylo problemow. Jednak
kilka dni temu po zazyciu 7 tabletki wystapilo u mnie plamnienie. Na
ulotce napisane jest ze cos takiego moze sie zdarzac na samym poczatku
przyjmowania preparatu - przy trzevh pierwszych opakawaniach - dlatego
zaniepokoil mnie ten fakt. Zastanawiam sie czy to po prostu skutek duzego
stresu w jakim ostatnio zyje czy moze cos powazniejszego. Czy warto w
ogole zawracac glowe lekazowi taka sprawa czy po prostu przejdzie przy
nastepnym opakowaniu?
Bede wdzieczna za rady i podzielenie sie ze mna swoimi doswiadczeniami.

--
PasQdka

2. Data: 2004-01-27 13:12:32

Temat: Re: Harmonet i plamienie
Od: woo-cash <w...@W...konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

PasQdka był(a) tak miła/y i napisał(a) w wiadomości
<o...@n...task.gda.pl> datowanej wto 27. stycznia 2004 09:45:

> Czy warto w
> ogole zawracac glowe lekazowi taka sprawa czy po prostu przejdzie przy
> nastepnym opakowaniu?
> Bede wdzieczna za rady i podzielenie sie ze mna swoimi doswiadczeniami.

Z moich ogólnożyciowych doświadczeń wynika, że może to być sygnał do zmiany
tabletek. Czasem tak była po dłuższym czasie używania.

Proponuję zatem jednak odwiedzić lekarza.

Pozdrawiam,
[nie-lekarz]
Woo.

--
= Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
= = Każdy ma swoją."

Oswiadczenie
HCs - gdzie (i jak) testy?
zatkane ucho