Harris

1. Data: 2000-06-10 14:42:50

Temat: Re: Harris
Od: Ronan <r...@p...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 11 Jun 2000 09:52:49 +0200, "Stefan Turnau"
<s...@a...univ.rzeszow.pl> wrote:

>Z wypiekami czytam Judith R. Harris "Geny czy wychowanie" (jak pięknie i
>starannie wydana przez Santorskiego książka!). Czy ktoś chciałby o tym
>pogawędzić? Stefan

Bardzo chętnie ale planuję to przeczytać dopiero za dwa tygodnie. Tak czy
owak większość kwestii w tej materii nie wymaga znajomopśći tej akurat
pozycji, wiec uważam, że możemy już zacząć :-).

---
Pozdrawiam

Michał Kulczycki AKA Ronan

1. Data: 2000-06-10 14:49:08

Od: Ronan <r...@p...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 11 Jun 2000 16:11:26 +0200, "Diana" <a...@a...net> wrote:

>Ten tytuł nie wpadł mi jeszcze w łapki, ale za to polecam "Geny a charakter"
>(Dean Hamer, Peter Copeland).

BTW Czy zauważyłaś, że ta książka nie ma nawet bibliografii?

1. Data: 2000-06-11 07:52:49

Temat: Harris
Od: "Stefan Turnau" <s...@a...univ.rzeszow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

s...@a...univ.rzeszow.pl

1. Data: 2000-06-11 14:11:26

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stefan Turnau <s...@a...univ.rzeszow.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8hvg2i$a...@l...man.rzeszow.pl...
> [...]
> pogawędzić? Stefan

Ten tytuł nie wpadł mi jeszcze w łapki, ale za to polecam "Geny a charakter"

Diana

1. Data: 2000-06-11 17:53:36

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ronan <r...@p...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:t...@4...com..
.

> BTW Czy zauważyłaś, że ta książka nie ma nawet bibliografii?

To prawda. Czyżby zaniedbanie wydawcy? Na to wygląda, bo przejrzawszy
pozostałe posiadane przeze mnie książki CIS z serii Science Masters ŻADNA
nie posiada bibliografii.

Pozdrawiam,
Diana

1. Data: 2000-06-15 16:52:46

Temat: Odp: Harris
Od: "Stefan Turnau" <s...@a...univ.rzeszow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To prawda. Czyżby zaniedbanie wydawcy? Na to wygląda, bo przejrzawszy
> pozostałe posiadane przeze mnie książki CIS z serii Science Masters ŻADNA
> nie posiada bibliografii.

Książka Harris ma GIGANTYCZNĄ bibliografię! Stefan

Kto wie kto widzial
Efekt Flynna (cd.)
Re: motyw 'chrystusowy'
Do Narębskich...
Dlaczego nie rozumiecie? Dla T. Korcza i innych...