Re: Hasło na dziś:

From: "Himera" <h...@z...org>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Hasło na dziś:
Date: Fri, 15 Jan 2010 11:21:17 -0600

no tak, kazdy z nas ma jakis tam potencjal.
po czesci odpowiadaja za to geny, po czesci wychowanie. ale czy moze byc cos
takiego jak psychopata z kochajacego domu? albo normalny czlowiek z
patologicznego srodowiska? pewnie tak...

ogolnie fascynuje mnie ten temat a szczegolnie seryjni mordercy. Jeffrey
Daghmer w wywiadzie z mediami stwierdzil ze jego dom rodzinny byl zuplenie
normalny. ojcies Jeffa jednak obwinial matke za to ze byla despotka. Jeff
byl najstarszym synem, o 6 lat mlodszy brat zmienil nazwisko i zyje w
ukryciu. podobno zachowanie Jeffa zaczelo sie zmieniac w okresie 10-15 lat.
zastanawiam sie czy zaszlo cos wtedy w jego zyciu czy tez po prostu jego
'choroba' osiagnela punkt zwrotny.

--
'Does she stare at you sometimes saying nothing? She is thinking: How the
hell have I ever ended up with this ugly motherfucker?'-Chris Rock