Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.

271. Data: 2015-06-19 20:35:15

Temat: Re: Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:mm177t$ijl$1@dont-email.me...

> Przestan sie kompromitowac, Chiron.
> Naukowcy wlasnie tworzą formalne języki i precyzyjne wyrażenia aby uniknąć
> nieporozumien jakie wynikaja z nieprecyzyjnosci języka potocznego.

To zapamiętaj sobie, że w_mowie_potocznej uzycie zwrotu "prawdopodobnie"
oznacza, że mówiący tak uważa, że istnieje duża szansa, że to nastąpi.
Prawdopodobnie (jak pisałeś) będzie padać deszcz, więc biorę parasolkę.
Jednak- jeśli ten deszcz nie spadnie- to osoba, która tak powie- nawet, jak
to jest znawca pogody- nie będzie zbytnio zdziwiony. Uzna co najwyżej, że
dobrze, że wziął parasolkę, bo była naprawdę duża możliwość opadów. Gdyby-
powtarzam- gdyby powiedział: "z całą pewnością deszcz spadnie" - to ten sa
mczłowiek byłby bardzo zdiziwony, że nie wydarzyło się coś, co uznał za
pewne. Znawca pogody z pewnością zacząłby analizować wszelkie okoliczności.
Sprawdziłby np rodzaj chmur, ciśnienie, cisnienie w rejonach sąsiadujących,
wiatr- i gdyby nadal, zgodnie z jego wiedzą- oznaczało by to pewne opady
deszczu- jako człowiek uczciwy skorygowałby swoją wiedzę- i kolejny raz w
podobnej sytuacji użyłby określenia "prawdopodobnie". Bo_z_całą_pewnością-
wbrew temu, co twierdzisz- nawet w mowie potocznej określenia
"prawdopodobnie" oraz "z całą pewnością" nie są równoważne. Przynajmniej w
języku polskim.
Jeśli twierdzisz inaczej, są 3 możliwości

1. jesteś debilem- także na poziomie inteligencji kognitywnej

2. jesteś osoba tak zacietrzewioną, że żeby nie wiem co- nie przyznasz się
do popełnionego błędu

3. zapomniałeś języka polskiego- pół semantycznych- bo przecież mieszkasz
lata całe w USA

oczywiście- mozliwe są także mieszanki tych trzech możliwości. Jednak-
znając ciebie- zakładam 2. Przez grzeczność- nei zakładam 1.

--

Chiron

272. Data: 2015-06-19 20:43:38

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-19 o 13:40, Chiron pisze:

> Bobarduj? No cóż, nie wymagam od fundziaka po maturze w szkole lansu i
> wansu znajomości języka polskiego. No ale bez przesady.

Dziecko drogie. Ty nawet nie rozumiesz tego co czytasz.
Właśnie wyśmiałeś swoją, równie rozgarniętą, koleżankę Ikselkę...

Powrotu do zdrowia życzę
Piotr

273. Data: 2015-06-19 20:44:46

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wynika i nie usprawiedliwia, masz rację. Ale Tobie odbiera tubę
> eksperta w sprawie, kto jest maszyną, a kto nie.
Nie odbiera. To nawet nie to samo- no ale nie będę się usprawiedliwiać.
Nawet nie chce mi się zrobić tego samego, co Ty- podać przykład zachowania,
z którego (jak mniemam) nie jesteś dumna

http://www.cda.pl/video/12342407
66:10 do 66:40
94:21 do 95:32

--

Chiron

274. Data: 2015-06-19 20:45:49

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

Maciej Woźniak <m...@w...pl> wrote:
> A Ty nie gadasz ze mną od podobnej kompromitacji.

|Wydaje Ci się... Ale jesteś w błędzie.

Nie, biedny idioto, nie jestem.

================

No nie wiem. Kiedyś się chwalił, że niejest biedny
:-)))

--

Chiron

275. Data: 2015-06-19 20:47:08

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Twoja pewność co do poprawności swych wyssanych z palca interpretacji jest
> rozkoszna.
>
> Ale zapewniam Cie, jestes w błędzie: wcale nie utkwiłeś w mojej oamięci
> jako ktoś warty pamiętania i rownież nie pamietam zdarzenia na jakie sie
> powołujesz.
>
> Ale z tej tu krótkiej wymiany jaka tu miala miejsce i w ktorej juz
> zdazyles
> ujawnic swoj poziom chamstwa wcale sie nie dziwie jesli kiedys przestalem
> Toba gadac...

No ale ile potrafisz podać przykładów ludzi, którzy_właśnie_z_tego_powodu-
przestawali z Tobą gadać? Z powodu- żeby było jasne- bronienia każdej
głupoty, którą palnąłeś i którą Ci wykazano

--

Chiron

276. Data: 2015-06-19 20:47:53

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-06-19 13:40, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Bez narąbania już się nie da radować...

> onieśmielona zawodówa

Nie wiem. Niejaki Andrzej L. tak twierdzi

--

Chiron

277. Data: 2015-06-19 21:04:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jun 2015 19:45:47 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-06-19 13:40, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Bez narąbania już się nie da radować...

Lawa nie da.

278. Data: 2015-06-19 21:28:51

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Woźniak <m...@w...pl> wrote:

> Nie, biedny idioto, nie jestem.

|Twoja pewność co do poprawności swych wyssanych z palca interpretacji jest
|rozkoszna.
:)

|Ale zapewniam Cie, jestes w błędzie: wcale nie utkwiłeś w mojej oamięci
|jako ktoś warty pamiętania i rownież nie pamietam zdarzenia na jakie sie
|powołujesz.

Jak każdy nadęty kretyn, pamięć masz wysoce selektywną, i kłamiesz.

|Ale z tej tu krótkiej wymiany jaka tu miala miejsce i w ktorej juz zdazyles
|ujawnic swoj poziom chamstwa wcale sie nie dziwie jesli kiedys przestalem z
|Toba gadac...

A czy ja się temu dziwię?

279. Data: 2015-06-19 21:39:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-19 o 20:44, Chiron pisze:

> Nawet nie chce mi się zrobić tego samego, co Ty- podać przykład
> zachowania, z którego (jak mniemam) nie jesteś dumna

Myślę, że wiele można tego znaleźć. Dlatego nie napisałabym nikomu, że
jest maszyną.

> http://www.cda.pl/video/12342407
> 66:10 do 66:40
> 94:21 do 95:32

Ten drugi fragment świetnie pokazuje idiotyzm zbyt poważnego (żeby nie
napisać - mechanicznego) podejścia do tego typu "terapeutycznych" porad.

Ewa

280. Data: 2015-06-19 21:41:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-19 o 20:35, Chiron pisze:

> [...]
>
> oczywiście- mozliwe są także mieszanki tych trzech możliwości. Jednak-
> znając ciebie- zakładam 2. Przez grzeczność- nei zakładam 1.

Dlaczego przez grzeczność nie oszczędzisz Pszemolowi punktu 2.? Wszak EQ
podobno cenisz sobie bardziej.

Ewa

A może by tak referendum?
Nasze pieniądze