He..hw

11. Data: 2011-03-14 09:55:43

Temat: Re: He..hw
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dyskusja, prowokacja i inteligencja to twoje ambicjonalne atrybuty,
które "posiadasz" dzięki prymitywnym projekcjom.

Właściwie - w tym kontekście - powinienem chyba czuć się mocno
dowartościowany, a co najmniej ogromnie wyróżniony twoimi zawziętymi
próbami "dogadania się" ze mną, ale sam zobacz, że jakoś mi z tymi
twoimi próbami zupełnie nie po drodze.

Na szczęście [dla twojej chorej "makówy"] masz jeszcze vB. ;)
Czyż to nie cudowne? :))

--
CB

12. Data: 2011-03-14 09:56:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdarza się najlepszym. ;)

13. Data: 2011-03-14 10:04:49

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> twoimi próbami zupełnie nie po drodze.
>
> Na szczęście [dla twojej chorej "makówy"] masz jeszcze vB. ;)

Ale zobacz:
I - propozycja gadania na zasadzie niskich, niewybrednych ataków osobistych
II - propozycja wyprowadzenia tematu z rejonów osobiste na abstrakcyjne

Cebe wybrał I.
I tak jest zawsze.

Jest gorzej. Ludzie proponują II - a cebe nawet jak odpowie II to i tak
kończy w I.
Nie trzeba prowokacji.

Twój KONSEKWENTNY UPÓR w dażeniu do tego, by TWORZYĆ/CHWYTAĆ
OKAZJĘ do tego, by PONIŻAĆ jest zadziwiający.
Są sytuacje, które nie poddają się do końca powyższemu opisowi. Np. Twój
ostatni stosunek do globa. Czyli nie zawsze dażysz do poniżania. Ale tak
generalnie ...

14. Data: 2011-03-14 10:09:18

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Projektujesz i naciągasz.

Koszmarny z ciebie fajans mentalny.
Ale [hint] vB to zupełnie nie przeszkadza.
Wykorzystaj to. ;)

15. Data: 2011-03-14 10:19:46

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to ci pa.

16. Data: 2011-03-14 10:27:06

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Projektujesz i naciągasz.
>
> Koszmarny z ciebie fajans mentalny.
> Ale [hint] vB to zupełnie nie przeszkadza.
> Wykorzystaj to. ;)

Albo może jeszcze coś.

Chiron nieco mnie zaskoczył jakiś czas temu, ponieważ uczynił mi zarzut w
rodzaju, że
obdarzam Cię podziwem (gdy tymczasem Chirona nawet nie akceptuję :).
Może mógłbyś to jakoś skomentować ?
Też uważasz, że obdarzam Cię podziwem ?
Może jakieś szczególne aspekty cbneta podziwiam ?

17. Data: 2011-03-14 11:00:50

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z mojego punktu widzenia [ogólnie] jesteś kimś w rodzaju "wampira",
który kompulsywnie "lgnie" do osób, z których poprzez zwykle jakieś
wyjątkowo chore "zabiegi" stara się "wyssać" interesujące dla siebie
pewne ich natywne atrybuty, przy czym wiąże się to z dyskredytacją
i "upodleniem" tych atrybutów w tych osobach.

Np inteligencja, dyskusja, prowokacja.. itp.

Czyli jesteś wyczulony na pewne "wyzwalacze" - czasem sytuacyjne
- które uruchamiają w tobie kompulsywną potrzebę "spijania",
przejmowania (lepsze określenie), zagrabiania (jeszcze lepsze)
pewnych deficytowych i ambicjonalnych (dla ciebie) cech od
swoich ofiar.

W tym także zdolność do czerpania satysfakcji w relacjach z kobietami.

Jesteś w tym tak bardzo obliczalny, że wręcz do bólu nudny, jak
dla mnie.
Każdy twój wstęp do "dyskusji" jest z góry przewidywalny.

Oprócz tego masz jakieś potężne deficyty w relacjach z ojcem
i epatujesz tym (jak dla mnie) bardzo analogicznie jak zboczek
obnażający swoje genitalia w miejscach publicznych.

Więcej nie chce mi się pisać.

18. Data: 2011-03-14 11:12:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dam jeszcze kontr-przykład: trenr ma równie potężne
deficyty w relacjach z matką, ale zobacz Redi jak m.in.
pięknie (przesada umyślna) potrafi je kompensować sobie
w necie - można się od niego uczyć wręcz niektórych technik
jakie tylko w tym celu sobie wypracował.
Oczywiście nie tylko pięknie je sobie chętnie rekompensuje.

A ty Redi?
Wszystko co z tym robisz jest odrażające oraz chore IMHO.

PS: nie dziekuj. ;)

--
CB

19. Data: 2011-03-14 11:34:02

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pewne ich natywne atrybuty, przy czym wiąże się to z dyskredytacją
> i "upodleniem" tych atrybutów w tych osobach.

Tu masz rację, często tak działam. Wysysam, by wyciągnąć 'na wierzch'
i często mniej lub bardziej jawnie okazuję swoją negatywną ocenę
w stosunku do tego, za czym drążę.

> Np inteligencja, dyskusja, prowokacja.. itp.
Tu już zaczynasz być bardzo niedokładny ...

> [...]
> przejmowania (lepsze określenie), zagrabiania (jeszcze lepsze)
> pewnych deficytowych i ambicjonalnych (dla ciebie) cech od
Tu już imho bardzo poważna pomyłka.
Na początek spytam Cięo rzecz podstawową: kto jest wg
Ciebie w gronie moich ofiar ?
Nie muszę (choć się starzeję i zmieniam...) traktować
kwesti bycia inteligentnym ambicjonalnie :). A pomysł, że chcę
inteligencję 'zagrabiać' od osób, które odczuwam jako słabsze
ode mnie w tym wzgledzie - jest tym bardziej nietrafiony.
Niespójny. Dorabiasz coś do swoich tez.
Do najbardziej inteligentnych osób na tej grupie zaliczam np.
stalkera i vb. A i Qra też jest niezła w te klocki, co oceniam po
abstrakcji humoru. Czy zauważyłeś, żebym od nich coś podstępnie
spijał, może przez ataki ? A może źle Cię zrozumiałem ?
Inteligencja to twój wyzwalacz. To ty się upierałeś kiedyś, żeby
robić mi jakieś testy na IQ itp itd. Ocenianie ludzi po inteligencji
to Twoja domena. No niestety :) Ja się w tym nie lubuję.
A Ty od ręki jesteś w stanie wymienić nazwy specjalistycznych
testów (przynajmniej jeden, Twój ulubiony). Czyż nie ?

> W tym także zdolność do czerpania satysfakcji w relacjach z kobietami.
E tam ... Nie masz zadnych podstaw, by tak twierdzić. Że zaatakowałem
Twoją żonę wcześniej ? To była czysta kalkulacja, podpowiedziana
przez Ciebie. Sorry. Ale nie rozumiem żonatych facetów, którzy
co jakiś czas czują sie w obowiązku, by na grupach dyskusyjnych
podkreślać swoją intelektualną wyższość (!) w stosunku do kobiet.
Po co i na co komu to - zupełnie nie kumam. Musi być kompleks.

> Jesteś w tym tak bardzo obliczalny, że wręcz do bólu nudny, jak
> dla mnie.
Chodzi Ci o relacje moje z Tobą, czy tak generalnie ?

> Oprócz tego masz jakieś potężne deficyty w relacjach z ojcem
> i epatujesz tym (jak dla mnie) bardzo analogicznie jak zboczek
> obnażający swoje genitalia w miejscach publicznych.
Pominę, bo za mało konkretnie piszesz.

> Więcej nie chce mi się pisać.
Dzięki i za to. Coś w miarę normalnego, do czego da się odnieść
- jak artykuł premiera w wyborczej ...

20. Data: 2011-03-14 11:38:13

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakie tylko w tym celu sobie wypracował.
> Oczywiście nie tylko pięknie je sobie chętnie rekompensuje.
Chętnie dla odmiany posłucham tu trochę wiecej. Nie rozumiem
różnicy a nawet nie rozumiem Twojej oceny zjawiska trenera.
Podajesz mi to jako przykład 'trener rozwiazał swój problem
lepiej niż redi", czy co ? Wprowadź jakieś wyraźne osobiste
wartościowanie POZYTYWNE, to potem możesz dawać
'kontr-przykłady'. Bo że wszystkich nas uważasz za kurwy i małpy
to już słyszałem, ale jakiś kierunek pozytywny ?

Zimbardo: Bierne przyglądanie się złu jest złem.
Koncepcja wahadła
SIGNUM TEMPORIS
Japonia
Z wyrazami wspolczucia dla Katolikow (link)