He..hw

31. Data: 2011-03-14 12:42:15

Temat: Re: He..hw
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ill27e$2062$1@news.mm.pl...
>I na świadectwie maturalnym też miałeś?
>
> BTW pamietam niektóre warunki, które należało spełnić,
> aby coś takiego uzyskać.
> Spełniłeś je wszystkie?
> Czyżby?

Nie kumam, o czym mówisz. Na świadectwie maturalnym celujący.
Możliwe, że chodzi Ci o jakieś warunki typu ocena
bardzo dobry z matematyki przez ileś lat - ale ja tego zupełnie nie
pamiętam,
bo nie musiałem się widać tym przejmować.

Może przyjmij, że było jak piszę, a nie kombinujesz. To droga donikąd
w tym wypadku, imho :)

Potem był jeszcze egzamin na polibudę, matma 20/20. Trudno się przyczepiać,
cebe ...

32. Data: 2011-03-14 12:44:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, przekonałeś mnie.
Moja teoria w tym punkcie zdaje się, że leży. ;(

--
CB

33. Data: 2011-03-14 13:15:14

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK, przekonałeś mnie.
> Moja teoria w tym punkcie zdaje się, że leży. ;(

Za to fizyka, zdaje się, 9/20. To spowodowało, że moje wejście na polibudę
już wcale
nie było 'z palcem w d', gdzieś u dołu listy wylądowałem. Fatalnych miałem
nauczycieli od fizyki,
i co chwila się zmieniali. Przedmiot, taki ciekawy przecież - a leżał i
kwiczał.
Może to lepiej Ci przypasuje do teorii, nie wiem :)

Jeśli już szukać u mnie deficytów, to podpowiadałbym nie matematyczną
inteligencję
ale bardziej np. samoorganizację i zdolność stawiania sobie wyrazistych
priorytetów,
uzgadniania ich z otoczeniem.

34. Data: 2011-03-14 13:20:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 14:15, zażółcony <r...@x...pl> wrote:

> [...]
> nauczycieli od fizyki,
> i co chwila się zmieniali. Przedmiot, taki ciekawy przecież - a leżał i

Nie przedmiot, tylko TY. Jesteś zwolennikiem łopatologii w nauczaniu?
Znam ludzi, którzy planując start na politechnikę, medycynę itp, wobec
"fatalności" nauczyciela czy innych niedostatków szkoły lub własnych
po prostu przysiadali fałdów. Najlepszy nauczyciel nie pomoże, jeśli
oczekiwania są tylko w stosunku do niego. Łopatą do głowy nie nałoży.
Złej baletnicy przeszkadza rąbek spódnicy. Itp.

35. Data: 2011-03-14 13:36:33

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie nie chodziło o twoja świadomość, którą intensywnie preparujesz
iluzjami na swój temat (i nie tylko swój), ale o podświadome dążenie
(potrzebę) do "żywienia" [tych iluzji] w oparciu o na siłę, w oderwaniu
od realiów (prawdopodobnie nieidentyfikowalne dla ciebie), modliszkowate,
dowartościowywanie się niejako kosztem _wybranych_ osób (ich cech)
oraz też sytuacji.

Nie masz nad tym praktycznie żadnej kontroli.
O tym pisałem.

Ty nie "dyskutujesz", ale "pożerasz" wybrane właściwości swoich
nieprzypadkowych ofiar, kompensując sobie własne deficyty.

Powtarzam: dotyczy to nie tylko ciebie, ale ciebie w 1-szym rzędzie IMHO.

No i jeszcze deficyt akceptacji ze strony mężczyzn.
To właśnie przede wszystkim to miałem na myśli podając kontr-przykład.

Dla jasności: daję ci to bez nadziei, że zdołasz z tego skorzystać, lecz
raczej chodzi mi o coś zgoła innego - sam domyśl się co to takiego... ;)
jest.

36. Data: 2011-03-14 13:52:42

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Dla jasności: daję ci to bez nadziei, że zdołasz z tego skorzystać, lecz
> raczej chodzi mi o coś zgoła innego - sam domyśl się co to takiego... ;)
Jeśli możesz, to nie zamykaj przyszłych możliwości. Słucham, co mówisz.
I jeśli można - pisz konkretniej. jakie zachowanie, w stosunku do kogo -
rozpoznałeś
jako mniej lub bardziej wyrazisty wyraz deficytu akceptacji ze strony
mężczyzn.

37. Data: 2011-03-14 14:17:05

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Popełniasz błąd kardynalny za błędem. Skoro już chcesz, żeby ktoś Cię
> zdiagnozował- czy dał komunikat- to ok. Jednak żelazna zasada jest taka:
> można spytać, czemu, jak- coś dopytać po prostu.
> W_żadnym_razie_nie_można_mówić: ty to to, a ja tamto. To nonsens- służyć
> może WYŁĄCZNIE konfliktowi- a nie temu, co chciałeś: usłyszeniu czyjejś
> opinii. No- chyba że rzeczywiście o zbudowanie konfliktu Ci szło- to
> nieźle Ci idzie:-)

Pozwól, Chironie, że sam będę układał swoje relacje z cbnetem.
Zdobyj wpierw jakiś elementarny szacunek cbneta i podtrzymaj z nim
kontakt, potem będziesz mi dawał rady. Ok ?
Nie ma to żadnego związku z szacunkiem cbneta. Piszę Ci, jak to wygląda "z
boku". Nie chcesz? OK. Milknę.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

38. Data: 2011-03-14 14:21:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie wiem, ale czy ty tego nie zauważasz/identyfikujesz
czego oczekujesz od mężczyzn, a czego od kobiet w swoich
"podchodach" w necie, w szczególności powiedzmy odnośnie
akceptacji...?

Problem polega na tym, ze te twoje oczekiwania są _z reguły_
sprzeczne, a twoje usilne próby na przekór warunkom jakie
dyktujesz w takich wypadkach - IMHO wyjątkowo niezdrowe.

Na koniec mój apel: weź przykład choćby z twego "druha" z trenr'a
- wymaga od kobiet m.in. akceptacji i bez problemu ją sobie
"załatwia"... z twoim ulubionym "paluszkiem...". ;)

PS: żartuję se oczywizda, wybacz.

39. Data: 2011-03-14 14:25:05

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
4g2000vbg.googlegroups.com...

> [...]

oczekiwania są tylko w stosunku do niego. Łopatą do głowy nie nałoży.
Złej baletnicy przeszkadza rąbek spódnicy. Itp.
Dokładnie tak. Dokładnie. Sam tak miałem z matematyki- a egzamin maturalny i
2 egzaminy z matmy na studia zdałem na 5.
:-)
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

40. Data: 2011-03-14 14:28:18

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kontakt, potem będziesz mi dawał rady. Ok ?
> Nie ma to żadnego związku z szacunkiem cbneta. Piszę Ci, jak to wygląda "z
Po pierwsze milknij, a po drugie a nawet ważniejsze: zrozum w końcu, że mało
rozumiesz.

Zimbardo: Bierne przyglądanie się złu jest złem.
Koncepcja wahadła
SIGNUM TEMPORIS
Japonia
Z wyrazami wspolczucia dla Katolikow (link)