Re: Hełm Persingera

Data: 2008-10-05 23:58:16
Temat: Re: Hełm Persingera
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

Głupota wg Mahometa:
"Synu Adama, bądź posłuszny Bogu, a nazwą cię mądrym, i nie buntuj się
przeciw Bogu, bo zostaniesz nazwany głupcem."

Szaleństwo wg Salomona:
Koh 7:25 "Zwróciłem swój umysł ku temu, by poznać, badać i szukać
mądrości i słusznej oceny, by poznać, że zło jest głupotą, a wielka głupota
- szaleństwem."

BTW odnośnie problem nauki, religii [i nie tylko]:
Koh 10:5-7 "Jest zło - widziałem je pod słońcem, to błąd ze strony władcy:
wynosi się głupotę na stanowiska wysokie, podczas gdy zdolni siedzą nisko.
(7) Widziałem sługi na koniach, a książąt kroczących, jak słudzy, pieszo."

Nauka nie jest usprawiedliwieniem dla popadania w szaleństwo, vB. :)
No niestety.

--
CB

"vonBraun" <i...@g...pl> napisał(-a)