Help! Help!!

1. Data: 2006-01-11 09:50:37

Temat: Help! Help!!
Od: "basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry! Sorry! Poradźcie mi szybko i nie krzyczcie, ze NTG, ale samochód to
też dom (?).

Co kupić, Fiata Stilo bez klimatyzacji czy Opla Astrę Classic z
klimatyzacją??? Cena porównywalna. Jeżdżę tylko po kraju. Bardzo proszę,
poradźcie!

2. Data: 2006-01-11 10:06:23

Temat: Re: Help! Help!!
Od: "Sebaaaaa" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja proponuję przyczepę campingową(ma kółka, więc można jeździć i można w tym
mieszkać) ;-)

3. Data: 2006-01-11 10:13:10

Od: "basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebaaaaa" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ja proponuję przyczepę campingową(ma kółka, więc można jeździć i można w
> tym mieszkać) ;-)

Bardzo Ci dziekuję za wyczerpujaca odpowiedź. Niezmiernie mi
pomogłes. Życzę miłego dnia!

4. Data: 2006-01-11 10:31:24

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co kupić, Fiata Stilo bez klimatyzacji czy Opla Astrę Classic z
> klimatyzacją??? Cena porównywalna. Jeżdżę tylko po kraju. Bardzo proszę,
> poradźcie!

Ja bym wybrał jednak rower.
--
___________________________________________MAT______
__

ps. Chyba nie spodziewałaś się dostać mądrych odpowiedzi na głupie pytanie?

5. Data: 2006-01-11 10:35:26

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Łagoda napisał(a):

> Ja bym wybrał jednak rower.

Z klimą czy bez ?

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

6. Data: 2006-01-11 10:56:11

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z klimą czy bez ?

W zimę z klimą, latem bez. Nadaje się do jeżdżenia po kraju. Zresztą po
różnych krajach.
--
___________________________________________MAT______
__

7. Data: 2006-01-11 11:01:19

Od: "basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuję wszystkim za życzliwe i rzeczowe porady. Jak zwykle grupa
mnie nie zawiodła. Pozdrawiam serdecznie.

8. Data: 2006-01-11 11:26:19

Od: "Agusia D." <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basia" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co kupić, Fiata Stilo bez klimatyzacji czy Opla Astrę Classic z
> klimatyzacją??? Cena porównywalna. Jeżdżę tylko po kraju. Bardzo proszę,
> poradźcie!

Witam!
Co do marki to nie mogę się wypowiedzieć (polecam Forda Focusa :-)), ale
jeśli bym miała do wyboru z klimatyzacją czy bez to wybrałabym z
klimatyzacją. Używam jej w lecia i w zimie. Nie ma wspanialszej rzeczy w
samochodzie niż klimatyzacja, dla mnie jest równie niezbędna, jak w domu
zmywarka :-))
Pozdrawiam i życzę dobrego wyboru.
Agnieszka

9. Data: 2006-01-11 11:27:20

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo dziekuję wszystkim za życzliwe i rzeczowe porady. Jak zwykle grupa
> mnie nie zawiodła.

Zapytaj na grupie zw. z tematyką moto.
Jeżdżę Stilo z klimą. Auta bez klimy nie wyobrażam sobie teraz. Astry w
ogóle nie znam.
Pomogłam?
I.

10. Data: 2006-01-11 11:28:00

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Zapytaj na grupie zw. z tematyką moto.
Jeżdżę Stilo z klimą. Auta bez klimy nie wyobrażam sobie teraz. Astry w

C.O. wymuszone w domu jak zabezpieczyc?
[spam] Nowe Forum Mieszkajmy.pl
pytanie o oświetlenie w kuchni
Ocieplanie