Hemoroidy-skuteczne lekarstwo

1. Data: 2004-04-08 07:32:41

Temat: Hemoroidy-skuteczne lekarstwo
Od: "ola" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po urodzeniu dziecka nie moge sie pozbyc hemoroidow. Leki i masci, ktore
przepisuje lakarz nie pomagaja. Ostatnio sama kupilam Procto glyvenol ale
tez efekty mizerne. Krwawienie przy oproznianiu to juz normalka. Czy ktos
moze polecic jakis sprawdzony lek? Cena nie gra roli, byle tylko byly
efekty.

Z gory dzieki
Ola

2. Data: 2004-04-08 08:01:14

Temat: Re: Hemoroidy-skuteczne lekarstwo
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> moze polecic jakis sprawdzony lek? Cena nie gra roli, byle tylko byly
> efekty.

Polecam małe lewatywy na wieczór wykonywane gruszką, przepłukujące odbyt.
Najlepiej uzywać uryny, gdyż ma pożądane właściwości oraz jest bezpieczna
dla organizmu. Tanio, skutecznie i zdrowo.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2004-04-08 08:22:11

Od: "mattatiah" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tez efekty mizerne. Krwawienie przy oproznianiu to juz normalka. Czy ktos
> moze polecic jakis sprawdzony lek? Cena nie gra roli, byle tylko byly

Miałam ten sam problem, moja ginekolog przepisała mi Posterisan H, jest
maść i czopki.
Jest niestety drogie, ale taka ulga dla organizmu :)
Naprawdę szczerze polecam. Ja brałam i maść i czopki (kosztowały okolo 27
zł, chyba za 10 szt, ale to wystarczyło, potem juz tylko używałam maści -
cena podobna - było to w 2002r).
Zanim to wzięłam próbowałam inne leki, nic nie pomagało. A brałam to nawet
podczas karmienia piersia.
Fakt, że nadal walczę czasem z hemoroidami, ale to juz nic w porównaniu z
tym co było po porodzie.

Mam nadzijeję że pomogłam.

pozd Beata i już prawie 2 letnia Karolinka

4. Data: 2004-04-08 08:33:16

Od: "ola" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mattatiah" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Miałam ten sam problem, moja ginekolog przepisała mi Posterisan H, jest
> maść i czopki.
> Jest niestety drogie, ale taka ulga dla organizmu :)

Tego jesczez nie sprawdzalam ale na pewno sprawdze :)

> pozd Beata i już prawie 2 letnia Karolinka

Dzieki
Ola z prawie 7 miesiecznym Kaceperkiem :)

5. Data: 2004-04-08 10:26:59

Od: "echo" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tez efekty mizerne. Krwawienie przy oproznianiu to juz normalka. Czy ktos

A u jakiego lekarza sie leczysz ?
Polecam wizyte u specjalisty (proktologa)
Tez mialam z tym duzy problem - proktolog sobie poradzail.

6. Data: 2004-04-08 12:19:47

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tez efekty mizerne. Krwawienie przy oproznianiu to juz normalka. Czy ktos
> moze polecic jakis sprawdzony lek? Cena nie gra roli, byle tylko byly

Kumpelka miała to samo po porodzie, też szukałyśmy dla niej w necie jakiegoś
sposobu :) a w jej przypadku skuteczne okazały się ciepłe prysznice po
każdym wypróżnieniu (oczywiście nie musisz myć się cała, chodzi o pupcię
przecież) i utrata kilku kilogramów, a także duuuuuzo ruchu przy dzidzi :)
powodzenia

D.

7. Data: 2004-04-08 19:12:18

Od: "Vincent Vega" <V...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tez efekty mizerne. Krwawienie przy oproznianiu to juz normalka. Czy ktos
> moze polecic jakis sprawdzony lek? Cena nie gra roli, byle tylko byly

Słyszałem że miód pomaga i to ponoć skutecznie:-)
Opisu użycia tym razem oszczędzę...

8. Data: 2004-04-09 08:16:59

Od: "Tomek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ola" <o...@g...pl> wrote in message

jest

Witam
jesli mowa o Posterisanie, to podobnie działa (a nawet lepiej :) Proctosone.
Czopków jest 12szt, jest tez maść. Zawiera srodek przeciwbólowy, wiec ulga
jest prawie natychmiastowa. Jest tez tańsza alternatywa - Hemcort HC - ma
ten sam główny składnik jak Posterisan H, a czopków jest 12 i jest tańszy.
Pozdr
Tomek

metoda McMinn'a - martwica glowy stowu biodrowego
test
jak wykryć toksyny w organizmie
ratownictwo medyczne - ksiazki!!! PILNE
problem z tabletkami (a raczej z moim organizmem)